Waar verbaas jij je vandaag over?

Voor alles wat niet FS1-gerelateerd is
Gesloten
Monky

Bericht door Monky »

bah gwn!
ne kameraad had 2 undercover flikken herkost omdat die 2kameraden een paar dage eerder hadn aangehoude! en hij riep zo 'stoeme flik' en komen ze ffkes arogant doen e em drekt meepakken en volledig fouilleren enzo! echt ng derover!
Tzijn toch ma sullen ze !
Tombo
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Tombo »

Ja en nu in het ABN :lol:
Monky

Bericht door Monky »

haha sorry :p
Jeti
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Jeti »

Triforce schreef:ik heb het geld wel maar ik moet wat geld overhouden voor mijn vakantie, en ik moet van mijn ouders de verzekering op mijn naam doen en dat is behoorlijk duur.

maar de RS100 is nu echt in tip top shape, ga alleen de kop nog een beetje afvlakken en dan is hij klaar

Het maakt mij echt geen flaus aus hoor :) vroeg het me alleen even af.
Jeti
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Jeti »

Monky schreef:bah gwn!
ne kameraad had 2 undercover flikken herkost omdat die 2kameraden een paar dage eerder hadn aangehoude! en hij riep zo 'stoeme flik' en komen ze ffkes arogant doen e em drekt meepakken en volledig fouilleren enzo! echt ng derover!
Tzijn toch ma sullen ze !

Dan zeg je toch dat ze dat niet mogen doen zonder aanleiding..? En dan weiger je toch gewoon meewerking..
De politie moet eens afleren zomaar alles te flikken wat niet tot hun taken behoort.
Monky

Bericht door Monky »

de aanleiding was dat men kameraad 'stoeme flik' riep e ;)
Jeti
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Jeti »

Monky schreef:de aanleiding was dat men kameraad 'stoeme flik' riep e ;)

Ja, dat is dus geen gegronde aanleiding en reden om aan te nemen dat hij eventueel verboden middelen bij zich zou dragen oid.
Monky

Bericht door Monky »

das juist!
mjah, en twas grondig zenne! tot int petjn !
Jeti
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Jeti »

Oh wacht, nu zie ik het, België hè.. ;)
Tombo
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Tombo »

Dat had 'ie kunnen verwachten als je een agent uitscheld voor "stomme flik", wil je aandacht, dan krijg je aandacht :lol:
Monky

Bericht door Monky »

Kben ook nog verbaasd over het feit dat de examens gedaan zijn! en dat ik best nog rechtop kan wandelen!
Jeti
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Jeti »

Dat een bakbrommer in beslag wordt genomen als je erop rijdt en de plietsie zin heeft om zelf even te rijden ofzo.. Dan willen ze hem hebben voor 'technisch onderzoek', omdat ze zogenaamd denken dat er iets aan mankeert.. En dan rijden ze er zelf (zonder toestemming!) op naar het bureau. De eigenaar flikkeren ze dan met geweld in de cel -> 3 gekneusde ribben en gekneusde knie.

Vandaag naar het bureau geweest om verhaal te halen. Er was niets in het systeem geregistreerd. Mevrouw wilde geen verklaring afgeven "omdat ze er niet bij was". Duh. Ze wist ook nog te vertellen dat de brom er al eerder is geweest en toen niet goed was (maar dat was blijkbaar een andere bakbrom). Toen ik vroeg naar de klachtenprocedure, werd ze erg boos op mij en begon ze weer over die verklaring en dat ik niet luisterde. Daarna liet ze mij bewust buiten de gesprekken..

Dus wordt een mooie klachtenbrief namens de eigenaar/bestuurder. Eikels.

Een en al verbazing, maar op zich ben ik wel wat gewend van politie Den Bosch..

(waar is de middelvinger-emoticon!?)
Wimmel O
1000km gereden
1000km gereden

Bericht door Wimmel O »

da zijn flikkers daar in DB he :P , in mij dorp rijdt een keer om een uur of 9 met oudjaar een politieauto door t dorp en voor de rest zie ik ze eigenlijk bijna nooit
rise and shine
7500km gereden
7500km gereden
Contacteer:

Bericht door rise and shine »

ik verbaas mij er over dat mensen zich nog over dit soort praktijken verbazen :roll:
Wimmel O
1000km gereden
1000km gereden

Bericht door Wimmel O »

dat Bradley Wiggins het zo goed doet in de tour :shock:
Gesloten