Waar verbaas jij je vandaag over?
- Jeti
- 17500km gereden
Triforce schreef:ik heb het geld wel maar ik moet wat geld overhouden voor mijn vakantie, en ik moet van mijn ouders de verzekering op mijn naam doen en dat is behoorlijk duur.
maar de RS100 is nu echt in tip top shape, ga alleen de kop nog een beetje afvlakken en dan is hij klaar
Het maakt mij echt geen flaus aus hoor

- Jeti
- 17500km gereden
Monky schreef:bah gwn!
ne kameraad had 2 undercover flikken herkost omdat die 2kameraden een paar dage eerder hadn aangehoude! en hij riep zo 'stoeme flik' en komen ze ffkes arogant doen e em drekt meepakken en volledig fouilleren enzo! echt ng derover!
Tzijn toch ma sullen ze !
Dan zeg je toch dat ze dat niet mogen doen zonder aanleiding..? En dan weiger je toch gewoon meewerking..
De politie moet eens afleren zomaar alles te flikken wat niet tot hun taken behoort.
- Jeti
- 17500km gereden
Dat een bakbrommer in beslag wordt genomen als je erop rijdt en de plietsie zin heeft om zelf even te rijden ofzo.. Dan willen ze hem hebben voor 'technisch onderzoek', omdat ze zogenaamd denken dat er iets aan mankeert.. En dan rijden ze er zelf (zonder toestemming!) op naar het bureau. De eigenaar flikkeren ze dan met geweld in de cel -> 3 gekneusde ribben en gekneusde knie.
Vandaag naar het bureau geweest om verhaal te halen. Er was niets in het systeem geregistreerd. Mevrouw wilde geen verklaring afgeven "omdat ze er niet bij was". Duh. Ze wist ook nog te vertellen dat de brom er al eerder is geweest en toen niet goed was (maar dat was blijkbaar een andere bakbrom). Toen ik vroeg naar de klachtenprocedure, werd ze erg boos op mij en begon ze weer over die verklaring en dat ik niet luisterde. Daarna liet ze mij bewust buiten de gesprekken..
Dus wordt een mooie klachtenbrief namens de eigenaar/bestuurder. Eikels.
Een en al verbazing, maar op zich ben ik wel wat gewend van politie Den Bosch..
(waar is de middelvinger-emoticon!?)
Vandaag naar het bureau geweest om verhaal te halen. Er was niets in het systeem geregistreerd. Mevrouw wilde geen verklaring afgeven "omdat ze er niet bij was". Duh. Ze wist ook nog te vertellen dat de brom er al eerder is geweest en toen niet goed was (maar dat was blijkbaar een andere bakbrom). Toen ik vroeg naar de klachtenprocedure, werd ze erg boos op mij en begon ze weer over die verklaring en dat ik niet luisterde. Daarna liet ze mij bewust buiten de gesprekken..
Dus wordt een mooie klachtenbrief namens de eigenaar/bestuurder. Eikels.
Een en al verbazing, maar op zich ben ik wel wat gewend van politie Den Bosch..
(waar is de middelvinger-emoticon!?)
-
- 7500km gereden
- Contacteer: