Dat er op Discovery een reclame is van een fles Bacardi op Schiphol voor maar 16 euro hoewel dat elders 19 pleuro kost. Alsof iemand voor 3 euro 'korting' naar Schiphol gaat, waar het parkeren al duurder is!?
Mijn buurmeisjes hadden het over mobiele telefoons.. Een aanbieding van de Blokker voor goedkoop.
"Ja, maar die vind ik lelijk. En hij kan helemaal niets, alleen bellen en smsen."
Later..
A "Die van mijn moeder kan geen foto's maken"
B "Dat kan niet, alle telefoons kunnen foto's maken
A "Ja, maar die van mijn moeder is al heel oud"
Omdat ik vind dat een telefoon moet kunnen bellen en smsen en niet al die andere onzin.
En heb een losse cam, dus niet nodig op tel. En dat zijn geen foto's te noemen. Maar die mening is al iets bijgesteld sinds ik toch wel leuke foto's heb gemaakt van dingen die ik onderweg tegen kwam en de kwaliteit is ook nog wel te doen voor dat soort dingen
Triforce schreef:Dat de RS100 nogal blinkt na een beetje poetsen
en de RS100 klaar gemaakt voor de veluwe rit
Huh op welke kom je nou?
Triforce schreef:daarom, ik ben er met de veluwe rit bij met deze brom dus kan je het wel zien EDIT: op de veluwe rit ben ik toch maar gewoon met de RS100 wegens te weinig geld voor de verzekering van fs1
Triforce schreef:Dat de RS100 nogal blinkt na een beetje poetsen
en de RS100 klaar gemaakt voor de veluwe rit
Huh op welke kom je nou?
Triforce schreef:daarom, ik ben er met de veluwe rit bij met deze brom dus kan je het wel zien EDIT: op de veluwe rit ben ik toch maar gewoon met de RS100 wegens te weinig geld voor de verzekering van fs1
Ok, laat maar..
ik heb het geld wel maar ik moet wat geld overhouden voor mijn vakantie, en ik moet van mijn ouders de verzekering op mijn naam doen en dat is behoorlijk duur.
maar de RS100 is nu echt in tip top shape, ga alleen de kop nog een beetje afvlakken en dan is hij klaar