ik kies ----oorlog en geouwehoer topic-----

Voor alles wat niet FS1-gerelateerd is
Gesloten
Fyer

Bericht door Fyer »

rise and shine schreef:Kabouter pis, en Houffalize is een rot dorp (ik was daar 15 minuten en gelijk bestolen)

waren de kabouters:P
Fyer

Bericht door Fyer »

Yamaha rd50m schreef:
Fyer schreef:en wie gaat da 2e dan opdrinken?? jij edwin?

astronauten drinken pis!

Afbeelding
mathieu2

Bericht door mathieu2 »

Afbeelding
rise and shine
7500km gereden
7500km gereden
Contacteer:

Bericht door rise and shine »

*kuch Proest, boel lol gehad met kwak bier*
Monkeymadness

Bericht door Monkeymadness »

rise and shine schreef:*kuch Proest, boel lol gehad met kwak [s]bier[/s]*

heb jij daar goede ervaringen mee edwin?? :P
Triforce
2500km gereden
2500km gereden

Bericht door Triforce »

paull schreef:
rise and shine schreef:
Triforce schreef:
Yamaha rd50m schreef:
rise and shine schreef:Ik vind dat Aab nogal kapsones heeft :prof:

misschien een poll over organiseren?
maar Paul heeft de macht in dit topic!

maak je toch een andere topic aan :wink:

Ag ik spreek paull wel even tijdens de Veluwe rit, als hij tenminste nog durft. Maar daar ga ik wel van uit we bijten immers niet (en maarten is vega)

Ha als ik kom, kom ik niet alleen met de heer Darryl, en ook niet met alleen maar yammies. Ben ik een stuk minder bang. Wat fijn dat iedereen zo te spreken is over dit topic! Allhoewel jullie hellaas wat hebben gemist. Plaatste steeds reacties en de heer tom verwijderde de bende steeds, werd er pist om. Zo het onstaan van het topic. Blijf bij de regel; meningsuiting mag en dient niet door sneu persoon verwijdert te worden. En vervolgens dan zelf reacties te gaan plaatsen en de boel op locked te zetten. Kan ik echt niet tegen en word ik een zeur, onredelijk, eigenwijs irritant eh nog iemand suggesties?

Mvg. De topic beheerder :ban:

kom je nou wel of niet mee?? en vraag timon ook ff als hij wilt
Yamaha rd50m
7500km gereden
7500km gereden

Bericht door Yamaha rd50m »

dit forum is dood!
Yamaha, Flandria (x2), Honda (x2), Malaguti, MV Agusta, Negrini, Peugeot, Kreidler, Mobylette, Royal Nord, Otus, Superia
rise and shine
7500km gereden
7500km gereden
Contacteer:

Bericht door rise and shine »

ja morgen weer, nu filmpje staren en een bbq fixen voor de rit
Jeti
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Jeti »

rise and shine schreef:
Tombo schreef:Afbeelding

Vriend van mij heeft zo'n konijn op zn kont :lol:

En dan met de tekst "But I don't give a shit!"??

& wat een geweldig topic, met 5 pagina's leesvoer erbij.. Ik ga nog even door.
Yamaha rd50m
7500km gereden
7500km gereden

als iedereen nu is verteld wat hij vandaag gedaan heeft dat niet brommer gerelateerd is,
zo lere we de forumleden eens wat beter kenne! 8)
Yamaha, Flandria (x2), Honda (x2), Malaguti, MV Agusta, Negrini, Peugeot, Kreidler, Mobylette, Royal Nord, Otus, Superia
Jeti
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Jeti »

mathieu2 schreef::clap: bravo!

maar DIT is best

[img][chouffe]

Ik had vorige week de tripel en vond hem toch wat minder lekker. Doe mij maar gewone of Blonde idd.
Ben trouwens vorig jaar met de brommer (4 Zundapps) naar de brouwerij gereden, was tof.
Jeti
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Jeti »

Yamaha rd50m schreef:als iedereen nu is verteld wat hij vandaag gedaan heeft dat niet brommer gerelateerd is,
zo lere we de forumleden eens wat beter kenne! 8)

Uitgeslapen, lam geweest, genoten van het forum-lezen, naar de wc geweest, auto gereden, lasapparaat opgehaald en gekletst, nog steeds lam geweest, verder auto gereden, gegeten, met mijn moeder bijgekletst en weer verder genoten van de topics het forum.
Yamaha rd50m
7500km gereden
7500km gereden

probere te lere, niks gedaan gekrege, strijk gegaan met het forum, muziek beluisterd, gedoucht, nog forum, nog wat proberen te leren, en me voorbereid dat ik morge ga buizen...
Jeti
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Jeti »

Triforce schreef:
paull schreef:Ha als ik kom, kom ik niet alleen met de heer Darryl, en ook niet met alleen maar yammies. Ben ik een stuk minder bang. Wat fijn dat iedereen zo te spreken is over dit topic! Allhoewel jullie hellaas wat hebben gemist. Plaatste steeds reacties en de heer tom verwijderde de bende steeds, werd er pist om. Zo het onstaan van het topic. Blijf bij de regel; meningsuiting mag en dient niet door sneu persoon verwijdert te worden. En vervolgens dan zelf reacties te gaan plaatsen en de boel op locked te zetten. Kan ik echt niet tegen en word ik een zeur, onredelijk, eigenwijs irritant eh nog iemand suggesties?

Ja, kom je nou wel of niet met Daryl mee? En wat doet Timon? (wie is dat?)
En ik ga ook niet op de Yamaha :)

En voortaan verwacht ik wel dat deze gebruikt wordt door sneue en minder-sneue personen:
Afbeelding

Maar niet dit topic sluiten, hier staat een sluit-verbod op!
Triforce
2500km gereden
2500km gereden

Bericht door Triforce »

Jeti schreef:
Triforce schreef:
paull schreef:Ha als ik kom, kom ik niet alleen met de heer Darryl, en ook niet met alleen maar yammies. Ben ik een stuk minder bang. Wat fijn dat iedereen zo te spreken is over dit topic! Allhoewel jullie hellaas wat hebben gemist. Plaatste steeds reacties en de heer tom verwijderde de bende steeds, werd er pist om. Zo het onstaan van het topic. Blijf bij de regel; meningsuiting mag en dient niet door sneu persoon verwijdert te worden. En vervolgens dan zelf reacties te gaan plaatsen en de boel op locked te zetten. Kan ik echt niet tegen en word ik een zeur, onredelijk, eigenwijs irritant eh nog iemand suggesties?

Ja, kom je nou wel of niet met Daryl mee? En wat doet Timon? (wie is dat?)
En ik ga ook niet op de Yamaha :)

En voortaan verwacht ik wel dat deze gebruikt wordt door sneue en minder-sneue personen:
Afbeelding

Maar niet dit topic sluiten, hier staat een sluit-verbod op!

Timon heet hier Timonk, die woont ook in zwolle heeft deze brom die hier staat http://www.fs1forum.com/viewtopic.php?t=2486
Gesloten