jups... maar dit was een van edwins liefdadigheidmomentjes... ik strandde op weg van mn werk in Nijmegen(beter bekend als poepstad) naar huis... en Edwin was zo aardig mij ff te komen halen... (toen ging slepen nog maar met max 45 ofzeau vet langzaam )
Vandaag de carterhelften aanelkaargeplakt van m'n 1j5 dat ging goed.
Toen blok opgebouwd koppeling gemonteerd veren erop geschroefd, zo klaar dacht ik SHIT kop.stift vergeten, alles er weer af.
Toen blok opgebouwd koppeling gemonteerd veren erop geschroefd, zo klaar dacht ik, SHIT tandwiel tussen koppeling en kickstart vergeten, alles er weer af.
Toen blok opgebouwd koppeling gemonteerd veren erop geschroefd, zo klaar dacht ik, SHIT scheurt ik dekselpakking af, alles er weer af.
Ha ha werd nog erger, ik had de vulbus van de uitgaande as en de krukas verwisseld, weer het hele zooitje eraf.
De vulbus op de krukas heeft dezelfde diameters als de vulbus op de uitgaande as dus waar je voortandwiel opgemonteerd zit, alleen is die wat hoger.
Kwam er achter toen ik het voortandwiel en de keering ging monteren.
Stak zondag niet in grootse vorm maarja was lekker weer en had het toch goed naar m'n zin met dat gesleutel, vanavond even afmaken denk ik, en starten is altijd berespannend.
agja... zo heb ik bij het vervangen van de lagers van de rd van jet de krukas erverkeerdom ingeduwt... dan sta je ook ff raar te kijken als je het primaire tandwiel erop wil zetten
soms als ik weg rijd en ik ben met vrienden dan vergeet ik het benzine kraantje open te zetten dus naar aantal meters ,hoor ik het bekende geluid en zet ik hem open.
Roberto.B schreef:soms als ik weg rijd en ik ben met vrienden dan vergeet ik het benzine kraantje open te zetten dus naar aantal meters ,hoor ik het bekende geluid en zet ik hem open.
Dat heeft iedereen wel eens denk ik.
Ik heb het ook een keer tijdens een rit gehad, toen er werd gefilmd enzo BLONT
Haha daar hebben Jasper en Niels ook goede ervaringen mee. Gewoon 3x achter elkaar denken dat ze een vastloper o.i.d. hebben, zat gewoon het kraantje dicht