Groetjes
Groetjes
Groetjes Junges, Ik ben Castrol R, Ik kom uit Schotland en woon weer in Duitsland sinds 2004 naar 4 jaren in Grou in Friesland. Ex Britse Landmacht met een lievde voor Fizzys. Ik heb mijn droom Brommer gekocht. Ein FS1-DX uit 1978. Het is het zelfde model als dit van mijn broer toen hij 16 was. Ik ben gek naar ouwe GSX-R´s en Zed´s maar 2 takt Yamaha´s was erst daar. Ik heb nog een RD125DX in Schotland. Bouwjaar 1979. Sorry dat ik slecht Nederlands kan maar ik was pas 4 jaren in Friesland. Als jij de tal niet meer praten kan dan word het slecht.
Groetjes Castrol R.
Groetjes Castrol R.
Laatst gewijzigd door Castrol R op 06 jun 2009, 22:00, 4 keer totaal gewijzigd.
-
- 7500km gereden
-
- 7500km gereden
- Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
-
- Tombo is mijn testpiloot
welkom in Holland en welkom op het forum
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- phoebeer
- 1000km gereden
- Contacteer:
Bedankt an alle het word zwaar zijn om Nederlands te schrijven maar ik doe mijn best.
Ik zit volgende week in Schotland dan kan ik fotos van mijn RD125DX maken.
Bedankt voor de Groeten út Ljouwert. Ik zit af en toe in Reduzum bij Henk, een vriend van mij. Ik mis Friesland wel maar daar was geen werk voor mij. Ik heb als poedercoater gewerkt. Bij Multicoat in Heerenveen en later bij Hoeksma in Franeker. Ik zit nu op een autotransporter en heb meer centen. Ik heb mijn RD200 bj 77 in Leeuwarden van Leo Schuil gekocht. Ik heb nix met de motor gedan sinds 2003, toen ik het motor heb gekocht. Het is een projeckt.
Tot de volgende keer.
Castrol R
Ik zit volgende week in Schotland dan kan ik fotos van mijn RD125DX maken.
Bedankt voor de Groeten út Ljouwert. Ik zit af en toe in Reduzum bij Henk, een vriend van mij. Ik mis Friesland wel maar daar was geen werk voor mij. Ik heb als poedercoater gewerkt. Bij Multicoat in Heerenveen en later bij Hoeksma in Franeker. Ik zit nu op een autotransporter en heb meer centen. Ik heb mijn RD200 bj 77 in Leeuwarden van Leo Schuil gekocht. Ik heb nix met de motor gedan sinds 2003, toen ik het motor heb gekocht. Het is een projeckt.
Tot de volgende keer.
Castrol R