ginofs1 schreef:nee maar we kunnen wel voor het palijs afspreken op een avond. ik wil je brom wel eens zien
Ja is prima, heb sinds kort een F5B 60 cc cilinder eronder gezet, zit nu op 140 kilometer van het inrijden!
is leuk man. wanneer kan je (deze week zit ik vol) mpro gaat ook vast wel mee
Volgende week heb ik wel tijd, alleen op maandag moet ik tot 8 werken en donderdag ook, dus kunnen beter op een dinsdag, woensdag, of misschien nog beter een zaterdag afspreken!
vandaag om 7 uur in de avond rotonde hengelo bornsestraat yamaha blauwe tank leek op een 3e9 of een ru stokstuurtje er op en maakte wel veel lawaai
ging richting borne
wie o wie is dit???
8 minuten geleden (dus iets voor 17 uur) een rode 2ru (denk ik) op de brug tussen Waardenburg en Zaltbommel in Waardenburg. Ik was net aan het afremmen om een foto te maken van mijn mobylette (foto volgt morgenavond)
Iemand uit omgeving Gorinchem van het forum?
Maandag rond 6 uur, een 2ru met grijze tank met 1j6 stickers (2f2 kan ook, weet niet precies meer) en vliegdekzadel?
aan die straat van de key music om naar de zuid te gaan van Gent
Jeti schreef:8 minuten geleden (dus iets voor 17 uur) een rode 2ru (denk ik) op de brug tussen Waardenburg en Zaltbommel in Waardenburg. Ik was net aan het afremmen om een foto te maken van mijn mobylette (foto volgt morgenavond) Iemand uit omgeving Gorinchem van het forum?
Ik ben gistere wel in Gorinchem geweest, maar niet in waardenburg .
Jeti schreef:8 minuten geleden (dus iets voor 17 uur) een rode 2ru (denk ik) op de brug tussen Waardenburg en Zaltbommel in Waardenburg. Ik was net aan het afremmen om een foto te maken van mijn mobylette (foto volgt morgenavond) Iemand uit omgeving Gorinchem van het forum?
Ik ben gistere wel in Gorinchem geweest, maar niet in waardenburg .
Misschien loopt mijn zicht een dag achter? En mijn plaatsnaamregistratie ook?
Of jij was het gewoon niet.