Wat heb jij vandaag met of op je brommer gedaan? v3.0
-
- 7500km gereden
tank doormiddegen gezaagd met een ijzerzaag, toen ijzerzaag kapot, dan verder gedaan met een bijtel en een hamer, dan het wat proberen goed te krijgen met een tang...
leve oldschool metaal bewerking
heb eens wat bij elkaar aant zoeke geweest voor de caféracer, de meeste onderdelen heb ik al, dus dat komt wel goed, verlengd tankje moet nog wat geslepen en gelast worden, maar valt goed mee, zadel weet ik nog niet wat ik er mee ga doen, maar binnen een maand zou hij toch klaar moeten zijn, can't wait!!!
leve oldschool metaal bewerking

heb eens wat bij elkaar aant zoeke geweest voor de caféracer, de meeste onderdelen heb ik al, dus dat komt wel goed, verlengd tankje moet nog wat geslepen en gelast worden, maar valt goed mee, zadel weet ik nog niet wat ik er mee ga doen, maar binnen een maand zou hij toch klaar moeten zijn, can't wait!!!
Yamaha, Flandria (x2), Honda (x2), Malaguti, MV Agusta, Negrini, Peugeot, Kreidler, Mobylette, Royal Nord, Otus, Superia
-
- 1000km gereden
-
- 7500km gereden
Thomash schreef:heb hem na maanden () onder het doek vandaan gehaald en de carburateur "gemaakt"
er was wat afgebroken en nu heb ik hem met een stevige slagen klem gemonteerd. Niet ideaal maar ja.. trekt veel valse lucht omdat het plastikje in de tuit ook stuk is.
ik dacht dat je je rd verkocht had voor die moto?
super dat je hem nog hebt

Yamaha, Flandria (x2), Honda (x2), Malaguti, MV Agusta, Negrini, Peugeot, Kreidler, Mobylette, Royal Nord, Otus, Superia
- Triforce
- 2500km gereden