SE topic
-
Axel
-
Axel
-
Axel
- Louistje
- 100km gereden

-
rise and shine
- 7500km gereden

- Contacteer:
-
rise and shine
- 7500km gereden

- Contacteer:
-
mpro09
- 10000km gereden

- Contacteer:
net natuurkunde gehad
het voordeel van een verstrooide leraar is dat ie het niet door heeft dat ie niet antwoord op je vraag geeft maar je gewoon het antwoord op DE vraag geeft
uds he tcompex deel had ik helemaal goed
maar het laatste deel van he tnie compex stuk(over die ster en de zon enzo) ging echt k*t,
man ik ben echt benieuwd wat ik er voor heb
het voordeel van een verstrooide leraar is dat ie het niet door heeft dat ie niet antwoord op je vraag geeft maar je gewoon het antwoord op DE vraag geeft
maar het laatste deel van he tnie compex stuk(over die ster en de zon enzo) ging echt k*t,
-
Axel
rise and shine schreef:ik hoorde trouwens iets over de zilveren eeuw... zegt me dus helemaal niets?
What's next, de koperen eeuw?
Je had de Gouden Eeuw (1560-1672): enorme economische bloei van de Republiek der Nederlanden (onder andere door de VOC enzo). Toen verloor de Republiek enkele oorlogen van Engeland + mercantilisme (protectionisme) van Engeland en Frankrijk --> die haalden Rebubliek langzaam in. Dus toen begon in 1672 de Zilveren Eeuw (1672-1780), wat relatieve economische achteruitgang inhield. Pas na 1780 was er absolute economische achteruitgang in de Republiek.

-
Martijn
mpro09 schreef:net natuurkunde gehad
het voordeel van een verstrooide leraar is dat ie het niet door heeft dat ie niet antwoord op je vraag geeft maar je gewoon het antwoord op DE vraag geeftuds he tcompex deel had ik helemaal goed
![]()
ATC stijl, gingen er bij ons dus computers kaput. Daarnaast wist de leraar er zelf ook niets van
-
rise and shine
- 7500km gereden

- Contacteer:
-
casper2ru
Louistje schreef:Zo, vandaag het laatste examen gehad voor deze week. Maandag nog Engels en dan heb ik alles erop zitten.
Lijkt allemaal nog erg goed te gaan!
Er was alleen een vraag bij Wiskunde vandaag (VMBO-KB) die ik echt niet snapte, iemand ook ervaring mee?
Waren een paar vragen over darten... echt moeilijk!
bij die kwam ik op 2.78 m hoog uit heb er een kwartier over gedaan om het foute andwoord te vinden
- Zwepper
- 2500km gereden

Louistje schreef:Zo, vandaag het laatste examen gehad voor deze week. Maandag nog Engels en dan heb ik alles erop zitten.
Lijkt allemaal nog erg goed te gaan!
Er was alleen een vraag bij Wiskunde vandaag (VMBO-KB) die ik echt niet snapte, iemand ook ervaring mee?
Waren een paar vragen over darten... echt moeilijk!
alleen welke vraag snapte je niet ?