wamrlopah for laife
-
- 1500km gereden
- Berichten: 1984
- Lid geworden op: 27 mei 2007, 11:34
- Locatie: Tuitjenhorn
- Contacteer:
-
- 10000km gereden
- Berichten: 14285
- Lid geworden op: 10 nov 2006, 15:31
- Locatie: Hilversum
- Contacteer:
- Tombo
- 17500km gereden
- Berichten: 18356
- Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
- Locatie: Achterhoek
Duh, omdat je geen compressie meer hebt
Maar wat is heel moeilijk, liep 'ie echt vast toen je hem er gewoon met de hand in deed? Een nieuwe zuiger met nieuwe zuigerveren gaat er altijd wat lastig in, omdat ze zo weinig speling hebben. Dat hoort dan.
Een zuiger moet t.o.v. de cilinder een speling van rond de 0,04mm hebben.

Maar wat is heel moeilijk, liep 'ie echt vast toen je hem er gewoon met de hand in deed? Een nieuwe zuiger met nieuwe zuigerveren gaat er altijd wat lastig in, omdat ze zo weinig speling hebben. Dat hoort dan.
Een zuiger moet t.o.v. de cilinder een speling van rond de 0,04mm hebben.
-
- 10000km gereden
- Berichten: 14285
- Lid geworden op: 10 nov 2006, 15:31
- Locatie: Hilversum
- Contacteer:
-
- 10000km gereden
- Berichten: 12187
- Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
- Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
- Contacteer:
ik zet de eerste op .35 en de tweede op .3 ..
da's wel voor 39.9 zuiger en gietijzer cilinder..
je kan op de flank van je zuiger vrij snel zien of er nog mengsel ontsnapt of niet,
je hebt dan een soort van V-vormige zwarte veeg staan die vertrekt van de sluiting
da's wel voor 39.9 zuiger en gietijzer cilinder..
je kan op de flank van je zuiger vrij snel zien of er nog mengsel ontsnapt of niet,
je hebt dan een soort van V-vormige zwarte veeg staan die vertrekt van de sluiting

when men were men, and helmets were for divers
-
- 10000km gereden
- Berichten: 14285
- Lid geworden op: 10 nov 2006, 15:31
- Locatie: Hilversum
- Contacteer: