Het grote kleine vragen topic v3.0
-
- 7500km gereden
- Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens
Thomash schreef:hoe kan je het beste siliconenspray verwijderen? er zitten wat vlekjes op me spuitwerk wat telkens terugkomt en ik vermoedt dat het siliconen spray is geweest?
schuren helpt niet therpetine ook niet
met een doek en autoshampoo en heel voorzichtog met een was spons
werkt bij mij oom hardnekkig vlekken van mijn tank af te krijgen
-
- 7500km gereden
-
- 7500km gereden
- Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens
Mijn verlichting doet het niet meer!! Mijn clignateur was kapot dus daarvan had ik de stekkertjes gewoon met elkaar verbonden. Alleen nu doet doet m'n verlichting het niet meer! Ik denk zelf dat de zekering geknapt is ofzo maar die kan ik niet vinden, of de lampjes zijn doorgebrand(voor en achter
). M'n knipperlichten deden het wel heel fel toen ze niet meer knipperden. Kan het zijn dat er geen zekering meer in zit?

-
- Site Admin
Sowieso nóóit zomaar 2 draadjes doorverbinden!
Een clignoteur is een relais en dus een weerstand, als je die weg haalt gaat er meer stroom lopen.
Als je geluk hebt is alleen je zekering kapot (haal dan wel die draadjes eerst van elkaar af voordat je er een nieuwe in steekt
)
Met wat pech ziet je kabelboom eruit als een gesmolten E.T.
Een clignoteur is een relais en dus een weerstand, als je die weg haalt gaat er meer stroom lopen.
Als je geluk hebt is alleen je zekering kapot (haal dan wel die draadjes eerst van elkaar af voordat je er een nieuwe in steekt

-
- 7500km gereden
Niels schreef:Sowieso nóóit zomaar 2 draadjes doorverbinden!
Als je geluk hebt is alleen je zekering kapot (haal dan wel die draadjes eerst van elkaar af voordat je er een nieuwe in steekt)
kabelboom ziet er nog gezond uit

ik ga morgen eerst meten naar of er nog verbinding is (dus als er een zekering zat zal ik geen verbinding moeten hebben) is er wel verbinding dan bouw ik zelf meteen een zekering in. en ik ga kijken of m'n lampjes niet zijn doorgebrand. zo'n clignoteur kan ik die gewoon bij de brommerboer halen? zekering moet ong 10 amp zijn toch? m'n neutraal lampje ging trouwens wel gigantisch fel branden, zal ik altijd nog als koplam kunnen gebruiken

-
- 250km gereden
ik ben van plan nieuwe bandjes onder mn brommer te zetten
khad eerst Swallow Roadstars, maar ik heb nu deze semi slicks gezien bij jmpb
http://www.jmpb.nl/store/index.php?act= ... uctId=1481
heeft iemand hier ervaring mee?
khad eerst Swallow Roadstars, maar ik heb nu deze semi slicks gezien bij jmpb
http://www.jmpb.nl/store/index.php?act= ... uctId=1481
heeft iemand hier ervaring mee?
Laatst gewijzigd door Dingetje op 27 apr 2009, 19:48, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- 7500km gereden
-
- 7500km gereden