Vandaag ging ik met de fs1 naar de Praxis omdat ik een moertje nodig had, alleen wist ik niet welke maat. Dus ik ging naar de bedrijfsleider en ik vroeg of ik ff wat moertjes naar buiten mocht nemen om te passen welke ik nodig had. Toen zei die gast: het is toch veel handiger om de brommer mee naar binnen te nemen? Dus ik neem de brommer mee naar binnen en ga rustig zitten kijken welke moer er op moet Allemaal van die klanten zo van: hoeveel is die? Wist niet dat ze dat hier ook verkochten Toen ook nog wat sleutels vers uit het vak gehaalt om de onderdelen erop te zetten lekker sleutelen in de praxis en dan op de brommer bij de kassa afrekenen Jammer dat ik geen camera bij me had, anders had ik wel een pic gepost.
Daan1990 schreef:Vandaag ging ik met de fs1 naar de Praxis omdat ik een moertje nodig had, alleen wist ik niet welke maat. Dus ik ging naar de bedrijfsleider en ik vroeg of ik ff wat moertjes naar buiten mocht nemen om te passen welke ik nodig had. Toen zei die gast: het is toch veel handiger om de brommer mee naar binnen te nemen? Dus ik neem de brommer mee naar binnen en ga rustig zitten kijken welke moer er op moet Allemaal van die klanten zo van: hoeveel is die? Wist niet dat ze dat hier ook verkochten Toen ook nog wat sleutels vers uit het vak gehaalt om de onderdelen erop te zetten lekker sleutelen in de praxis en dan op de brommer bij de kassa afrekenen Jammer dat ik geen camera bij me had, anders had ik wel een pic gepost.