ik denk een te zware vertanding als ik het zo bekijk, probeer is een 13 tands voor, misschien dat dat helpt, en je kunt deze vragen beter stellen in de grote kleine vragen topic
2RU_racer schreef:hij liep eerst 76,6 en nou loopt hij nog maar 64,5
En waar meet je dat zo mee?
Giel_fs1 schreef:je uitlaatpoort gaan vaak dicht zitten (koolvorming) dus haal even je uitlaat eraf en kijk in de uitlaatpoort, als deze dichtzit even uitkrabben.
let op dat je de zuiger/cilinder niet beschadigd
Idd. of je gebruikt synthetische 2-takt olie, dat ontbrandt veel schoner
Als een cilinder eenmaal goed ingereden is kan het wel degelijk zijn dat er een kleinere sproeier in moet. Dit HOEFT uiteraard niet persé nu van toepassing te zijn.
Die van falko liep altijd wazig onderin. Morgen gaat m'n pa (ik heb school) van carburateur wisselen. De timing van de schijf is niet abnormaal groot ofzo (zo door het gat gekeken en gemeten), even groot als origineel snel Morgen gaat mijn carburateur erop, die moet gewoon goed zijn.
Tombo schreef:Die van falko liep altijd wazig onderin. Morgen gaat m'n pa (ik heb school) van carburateur wisselen. De timing van de schijf is niet abnormaal groot ofzo (zo door het gat gekeken en gemeten), even groot als origineel snel Morgen gaat mijn carburateur erop, die moet gewoon goed zijn.
trek kracht nodig?
voet pakking weg en mooi kopje draaien
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;) http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;