Heeft hier iemand trouwens een goed advies voor een rem- en koppelpomp van Nissin ofzo?
Ik heb al zitten kijken op verschillende scootersites, maar weinig kunnen vinden...
Ik wil toch eens kijken of ik een mooi rem en koppel setje bij die pomp /\ kan krijgen.
Zelf vind ik deze wel vet:
Niels schreef:Heeft hier iemand trouwens een goed advies voor een rem- en koppelpomp van Nissin ofzo? Ik heb al zitten kijken op verschillende scootersites, maar weinig kunnen vinden...
Ik wil toch eens kijken of ik een mooi rem en koppel setje bij die pomp /\ kan krijgen. Zelf vind ik deze wel vet:
links en rechts het zelfde model is natuurlijk wel het mooist.....
1) Aanpassen van het linkermiddencarter en zorgen dat ie onder het ontstekingsdeksel past.
2) Aanpassen van het ontstekingsdeksel zodat hij daarop gemonteerd kan worden en dan op een standaard FS1 blok past.
Daarnaast moet ik of de zuiger aanpassen of de behuizing, omdat hij nogal ver naar binnen ligt.
Een zuiger kan ik evt. zelf draaien, een behuizing wordt lastig...
ik zou hem ook in je linkercarterkap maken, en dan een nieuwe zuiger maken.. een dichte remzuiger, met een verdiept gaatje waar die koppelings stift en kogeltje in passen kan het ook niet verschuifen
jonnotje schreef:ik zou hem ook in je linkercarterkap maken, en dan een nieuwe zuiger maken.. een dichte remzuiger, met een verdiept gaatje waar die koppelings stift en kogeltje in passen kan het ook niet verschuifen
Inderdaad dat leek mij ook het makkelijkste. Of ik maak gewoon een soort ring die in deze cilinder klemt ofzo, dat kan ook.
Ik denk dat ik voor optie 2 ga