fs1 shop almere

Algemene vragen en antwoorden over de FS1
Plaats reactie
FS1SE
1000km gereden
1000km gereden

Bericht door FS1SE »

ja het zijn de zelfde rubbers die op de steppenbalk zitten
mpro09
10000km gereden
10000km gereden
Contacteer:

Bericht door mpro09 »

geo schreef:
Tombo schreef:Onderdelen van een street vergelijken met een voetsteunrubbertje is net zoiets als appels met peren vergelijken :?

Als het jou uitkomt ben je heel goed in het vergelijken van appelen met peren. :lol: :lol: :lol: :lol:

:?: :?: :?:

geo schreef:
Axel schreef:
geo schreef:
paull schreef:Kwou zeggen, als je een immi spatbord koop krijg je toch ook geen gehaktbal thuisgestuurt....

Als je een imi spatbord koopt en je krijgt een gehaktbal, dan ga je deze gehaktbal toch niet eerst proberen te monteren, om daarna te gaan reclameren dat hij niet past of beschadigd is. :wink:

Hier ben ik het wel met je eens Geo, ik had meteen mn geld teruggevraagd als ik dat rubber zo binnenkreeg.

zjust daar gaat het om en deze houding had deze hele heise gespaart kunnen blijven.

giel heeft uit zijn verhaal op temaken meerdere pogingen hier toe gedaan en zonder succes, integendeel hij kreeg een arrogante houding en kon naar zijn geld fluiten.
pas daarna heef thij dit topic geopend
Giel_fs1
1000km gereden
1000km gereden

Bericht door Giel_fs1 »

klopt, ik heb nu ook een imitatie achterspatbord maar daar zeur ik ook niet om, simpelweg omdat ik daar al gewaarschuwd voor ben maar 200 euro voor een originele heb ik op het moment niet.

het gaat mij erom dat ze niet toe wille geven.
Lukas251
1500km gereden
1500km gereden

Bericht door Lukas251 »

geo schreef:
paull schreef:
jeroenvans schreef:maar als je dat rubber nodig hebt (omdat je met dit mooie weer wil rijden, en dat best gevaarlijk is zonder die rubbers), is het niet gek dat je het probeert te monteren en gebruikt totdat je de goede binnen hebt. daarna gooi je ze in de vuilnisbak. terugsturen lijkt mij nutteloos, want almere heeft er toch niks aan... kortom, ze hadden best goede mogen nasturen... dat noem je service.

en als ze er altijd zo slecht uitzien, dan mogen ze de foto op de site wel aanpassen, want het bestelde product lijkt in de verste verte niet op het geleverde...

Hier ben ik het dus mee eens idd, ik zal ook altijd proberen het te monteren!

Geduld is een schone zaak, maar geduld en jeugd gaan blijkbaar tegenwoordig niet meer samen. Ik wil nu dit, en als dit nu niet kan verzorgt worden, begin ik te bleiten. Vraag maar eens aan de Mickey hoelang het geduurt heeft om de onderdelen van zijn street bijeen te krijgen.

het heeft toch niks met geduld of onderdelen voor een street te maken? 't gaat over een stomme rubber, die horen niet naar de kloten te gaan bij het monteren, ook al is het immi,...
als je iets besteld dan ga je er van uit dat het ook niet onmiddelijk stuk is, maakt niet uit of het immi is of niet, immi is ook gemaakt om gemonteerd te kunnen worden... en alles origineel hoeft ook niet.
paull
1250km gereden
1250km gereden

Bericht door paull »

geo schreef:Als het jou uitkomt ben je heel goed in het vergelijken van appelen met peren. :lol: :lol: :lol: :lol:

Ik snap je humor niet zo, maar zie er gelukkig ook niemand om lachen. Volgens mij probeer je het een beetje op de jeugd af te schuiven en dat giel alles fout heeft gedaan, begin je over dingen die niets ter zaken doen. Zoals gezegd al met onderdelen van een street verzamelen? Als je denkt je mening goed te argumenteren, doe je dat niet op deze manier!

Ps: Dit is niet om te proberen om ruzie met je te maken of wat dan ook, maar het mag toch wel gezegd worden|!
rise and shine
7500km gereden
7500km gereden
Contacteer:

Bericht door rise and shine »

ik ga me bij deze distantiëren van deze discussie.
niels16

Bericht door niels16 »

ik de abboneer op dit topic :mrgreen:
voor ik vervelende opmerkingen ga maken :mrgreen:

@rise and shine helemaal met je eens :baas:
Giel_fs1
1000km gereden
1000km gereden

Bericht door Giel_fs1 »

het is ook niet mij bedoeling om iedereen hier tegen elkaar op te spelen hier op het forum. ik wou alleen weten of er meerdere waren die de zelfde mening hebben als mij, en ik denk dat ik het nu wel weet.

misschien tijd voor een slotje?
fs1man
2500km gereden
2500km gereden

Bericht door fs1man »

Ok ik de discussie nu het weekend een beetje gevolgd, er vallen mij wat dingen op.
A. nu word er door sommige net gedaan alsof immitatie niet hoeft te passen en dat het meteen kapot mag als je het pakje open maakt.
B. Fs1 shop heeft hier een wanprestatie geleverd die zou dus de zaak recht moeten zetten.
Ik heb zelf ook gekocht bij fs 1 shop en ben wel tevreden met de geleverde spullen, een keer had ik een beschadigd onderdeel maar dat kon retour.
Later heb ik besloten dit zelf te repareren omdat ik niet snel weer aan dit onderdeel zou geraken.
Ook ik ben niet meer welkom bij FS1 shop omdat ik krietiek had gehad hier op het forum over prijzen van Fs1 shop.
Giel treft in dit verhaal geen blaam is mijn mening.
Dat het hier om een klein bedrag gaat staat geheel los van dat fs1 shop dan maar rommel mag sturen.
Natuurlijk heeft fs1 shop zelf ook wel gezien dat het troep is.
Het geeft denk ik gewoon aan dat fs1 shop het niet zo serieus neemt met zijn handel en zijn service naar de klanten.
Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.
miran72
500km gereden
500km gereden

Bericht door miran72 »

Oh das nummer 2 die niet meer welkom is bij fs1shop omdat ie kritiek ergens op heb en jullie pikken dat, luister dat is monopolistisch gedrag, stasipraktijken hier is dus geen vrijheid van discussie meer jammer hoor.
Het gaat mij nu al helemaal niet meer om de spullen maar hoe er met de fs1 hobbyisten word omgesprongen volkomen respectloos dus nogmaals snap niet dat dat gepikt word.
En voor mij hoeft hier geen slotje op.
Tombo
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Tombo »

Achjah, ze hebben waarschijnlijk zelf geen idee hoeveel mensen je met een medium als zo'n forum als dit kan bereiken. En hoeveel niet leden dit ook lezen. Ja, echt goede reclame :lol:
jeroenvans
1500km gereden
1500km gereden

Bericht door jeroenvans »

ik snap de bans van almere ook no niet helemaal goed.
je bent klant, hebt al wel eens wat gekocht en krijgt een keer meuk. daar zeg je wat van. heb je dan al een ban?

das toch de schepen achter je verbranden :?
Niels
Site Admin
Site Admin

Bericht door Niels »

geo schreef:
paull schreef:
jeroenvans schreef:maar als je dat rubber nodig hebt (omdat je met dit mooie weer wil rijden, en dat best gevaarlijk is zonder die rubbers), is het niet gek dat je het probeert te monteren en gebruikt totdat je de goede binnen hebt. daarna gooi je ze in de vuilnisbak. terugsturen lijkt mij nutteloos, want almere heeft er toch niks aan... kortom, ze hadden best goede mogen nasturen... dat noem je service.

en als ze er altijd zo slecht uitzien, dan mogen ze de foto op de site wel aanpassen, want het bestelde product lijkt in de verste verte niet op het geleverde...

Hier ben ik het dus mee eens idd, ik zal ook altijd proberen het te monteren!

Geduld is een schone zaak, maar geduld en jeugd gaan blijkbaar tegenwoordig niet meer samen. Ik wil nu dit, en als dit nu niet kan verzorgt worden, begin ik te bleiten. Vraag maar eens aan de Mickey hoelang het geduurt heeft om de onderdelen van zijn street bijeen te krijgen.

Ben al 4 jaar bezig met mijn 378... geduld is zeker een schone zaak voor de jeugd ja... :speachless:
Plaats reactie