Wat doe ik fout???

Alles over de techniek en sleutelen
geo

Bericht door geo »

Laars schreef:Keerringen gingen er makkelijk uit.
Ik heb ze eruitgehaald met een klein schroevendraaiertje waar het kopje iets verbogen van is.

Volgens mij lekt hij langs de drukstift.

Effen kijken of het drukstiftje niet een ietsie ingelopen is op de plaats waar de keerring zit. Zoja drukstiftje vernieuwen.(spreek uit ervaring, wij hebben hetzelfde voorgehad een paar maanden geleden na een blokrevisie).
Laars
2500km gereden
2500km gereden
Berichten: 3738
Lid geworden op: 11 jan 2008, 14:20
Locatie: Dordrecht

Bericht door Laars »

geo schreef:
Laars schreef:Keerringen gingen er makkelijk uit.
Ik heb ze eruitgehaald met een klein schroevendraaiertje waar het kopje iets verbogen van is.

Volgens mij lekt hij langs de drukstift.

Effen kijken of het drukstiftje niet een ietsie ingelopen is op de plaats waar de keerring zit. Zoja drukstiftje vernieuwen.(spreek uit ervaring, wij hebben hetzelfde voorgehad een paar maanden geleden na een blokrevisie).


Zal eens nakijken.
Thnxz

BT": Ik heb begrepen dat een 60 cc immi f5b met 16 mm carb eigenlijk niet hoort te lopen op een 110 lang.
Dus er is meer aan de hand met de carb.
Cilinder werdt ook bloedheet!!!
1978 chroom 60 cc
edje

Bericht door edje »

als hij ingesleten is, kun je hem nog een keer omdraaien :wink:
Laars
2500km gereden
2500km gereden
Berichten: 3738
Lid geworden op: 11 jan 2008, 14:20
Locatie: Dordrecht

Bericht door Laars »

Dat is een slimme opmerking!!!!! :wink:
1978 chroom 60 cc
YamaSam
10000km gereden
10000km gereden
Berichten: 12187
Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
Contacteer:

Bericht door YamaSam »

en als het eind dat uit het blok komt blauw ziet, zit er geen, of een fout kogeltje in ;)
when men were men, and helmets were for divers
Laars
2500km gereden
2500km gereden
Berichten: 3738
Lid geworden op: 11 jan 2008, 14:20
Locatie: Dordrecht

Bericht door Laars »

Inderdaad, mannen.
Drukstift was krom.
Nu geen lekkage meer :D :D :D

Maar.............
Ik heb van ellende de orri set-up maar weer terug gezet.
378-F5b 50 cc
10 mm carb met 140 lang sproeier.
FS1 uitlaat snel immi

Hoe kan ik deze nou wat nauwkeuriger afstellen?

Stationair krijg ik hem niet, lijkt alsof hij verzuipt.
Op toeren rijd hij als een trein (65 km ).
Komt dan geen benzine tekort. :?:
1978 chroom 60 cc
Gebruikersavatar
Tombo
17500km gereden
17500km gereden
Berichten: 18356
Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
Locatie: Achterhoek

Bericht door Tombo »

Gasnaald lager zetten? Dus het clipje hoger
Laars
2500km gereden
2500km gereden
Berichten: 3738
Lid geworden op: 11 jan 2008, 14:20
Locatie: Dordrecht

Bericht door Laars »

Tombo schreef:Gasnaald lager zetten? Dus het clipje hoger


Gasnaald op laagste stand gezet. Krijg hem nog niet stationair.
Wel met gaskabel strakker zetten.

MSS kleinere sproeier
1978 chroom 60 cc
edje

Bericht door edje »

lucht schroef al geprobeerd?
YamaSam
10000km gereden
10000km gereden
Berichten: 12187
Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
Contacteer:

Bericht door YamaSam »

dacht ook aan lucht.. draai es een halve toer dichter (rechtsom)
when men were men, and helmets were for divers
Plaats reactie