
Aantal cilinders
-
- 1500km gereden
- Berichten: 1984
- Lid geworden op: 27 mei 2007, 11:34
- Locatie: Tuitjenhorn
- Contacteer:
-
- 10000km gereden
- Berichten: 14285
- Lid geworden op: 10 nov 2006, 15:31
- Locatie: Hilversum
- Contacteer:
-
- 10000km gereden
- Berichten: 12187
- Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
- Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
- Contacteer:
- Daan1990
- 250km gereden
- Berichten: 446
- Lid geworden op: 08 aug 2008, 10:15
- Locatie: Fort Worth, TX
Dat is ook waarom ik zo beniewd ben naar de rest van triforce's f5b60cc setup. Maar ik snap wel dat een goed getunede 50cc sneller kan zijn dan een grotere cilinder, ik ging er alleen vanuit dat die f5b60cc even goed getunede poorten e.d. had, dus sneller moest zijn. Toch maar een €35 immi fs1cilinder kopen?
- Triforce
- 2500km gereden
- Berichten: 4927
- Lid geworden op: 05 dec 2007, 19:50
- Locatie: Zwolle
mijn setup die de imi 60cc f5b had was, 140lang sproeier van stage 6 (maar is geen aanrader de stage6 sproeiers liep niet mooi stationair hiermee), snelle schijf, imi 16mm carb, hogedruk kop, verder voor de rest niks aan het blok of iets gedaan alleen de cil wat aangepast en dat is alles,
het is maar net wat je lekkerder vindt rijden, ik vind een f5b ook heerlijk rijden onderin vooral, maar af en toe is een toerengiller ook wel leuk, en ik probeerde met die f5b cil dat een klein beetje te combineren en dat is wel aardig gelukt, moest alleen onderin wat inleveren.
het is maar net wat je lekkerder vindt rijden, ik vind een f5b ook heerlijk rijden onderin vooral, maar af en toe is een toerengiller ook wel leuk, en ik probeerde met die f5b cil dat een klein beetje te combineren en dat is wel aardig gelukt, moest alleen onderin wat inleveren.
-
- 10000km gereden
- Berichten: 12187
- Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
- Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
- Contacteer:
je kan, als je een 60cc niet goed stationair krijgt,
de schuine kant van je gasschuif wat opvijlen,
zo komt er meer druk op het kleine gaatje onder de schuif a d voorzijde,
grotere cilinder heeft meer voedsel nodig, en zo zuigt ie harder aan de stationaire sproeier
je hoofdsproeier heeft er op stationair niks mee temaken eigenlijk
de schuine kant van je gasschuif wat opvijlen,
zo komt er meer druk op het kleine gaatje onder de schuif a d voorzijde,
grotere cilinder heeft meer voedsel nodig, en zo zuigt ie harder aan de stationaire sproeier

je hoofdsproeier heeft er op stationair niks mee temaken eigenlijk
when men were men, and helmets were for divers
-
- 7500km gereden
- Berichten: 9573
- Lid geworden op: 24 jan 2007, 16:00
- Locatie: Bolt'n City
- Contacteer:
-
- 7500km gereden
- Berichten: 9573
- Lid geworden op: 24 jan 2007, 16:00
- Locatie: Bolt'n City
- Contacteer: