wat moet je zoal aankopen voor een blokrevisie?
-
- Site Admin
bramme schreef:BTW hoe plaats je een foto op het forum?
Lees dit eens: http://www.fs1forum.com/viewtopic.php?t=39
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
-
- 1250km gereden
-
- Aan het inrijden
hallo, ik heb nu net mijn blok gesplitst. en ik vind dat er nogal wat speling op mijn krukas zit. Wanneer weet je wanneer je deze moet vervangen? En waar kan je deze het goedkoopst vinden? (zijn deze nieuwe krukassen even snel als een krukas van een 1j6?)
Ik heb ook nog een ander vraagje. Als je een membraan hebt dat slecht sluit kan het dan zijn dat de motor in lage toeren weinig kracht heeft?
alvast bedankt
Ik heb ook nog een ander vraagje. Als je een membraan hebt dat slecht sluit kan het dan zijn dat de motor in lage toeren weinig kracht heeft?
alvast bedankt
-
- Site Admin
Wat bedoel je met speling?
Dus dat je de drijfstang pakt en je beweegt hem links en rechts bijvoorbeeld? Dat hoort namelijk redelijk te kunnen bewegen (mm of 2 zeker wel).
Een krukas merk je niet op snelheid denk ik, enkel als je echt 14000+ toeren wil maken enzo. Bij JMPB kost een nieuwe Top-Racing iets van 70 euro ofzo, die zijn wel goed...
En wil je een compleet membraam of alleen de klepjes?
Denk dat JMPB dat ook wel heeft.
Dus dat je de drijfstang pakt en je beweegt hem links en rechts bijvoorbeeld? Dat hoort namelijk redelijk te kunnen bewegen (mm of 2 zeker wel).
Een krukas merk je niet op snelheid denk ik, enkel als je echt 14000+ toeren wil maken enzo. Bij JMPB kost een nieuwe Top-Racing iets van 70 euro ofzo, die zijn wel goed...
En wil je een compleet membraam of alleen de klepjes?
Denk dat JMPB dat ook wel heeft.