Schroef de wartel eens voor de helft vast aan de cilinder, doe dan de achterbrugbout net zo ver terug totdat bout niet meer uitsteekt uit de achterbrugbus. Beweeg de uitlaat nu eens voorzichtig met het bevestigingspunt naar de bevesting bij de achterbrugas. Schuif de as door het bevestingspunt heen en monteer de uitlaat voor de rest.
Als dat niet eens lukt dan is het gewoon een misvormd ding
FS-1 uitlaat
- Handyman
- 500km gereden
- Berichten: 985
- Lid geworden op: 15 jun 2006, 20:42
- Locatie: Graft
Dat wilde ik net zeggen.....(Jasper)
Ik moet 'm echt met gepast geweld in de achterste beugel wrikken.
Eerst aan de cilinder schroeven.
Stuk hout tussen de middenophanging van de uitlaat en je blok zetten als hefboom, en in dat beugeltje persen.
Achterbrugbout er doortikken => klaar ! (Moeren erop uiteraard.)
In mijn herinnering deed ik dat 20 jaar terug ook al zo......

Ik moet 'm echt met gepast geweld in de achterste beugel wrikken.
Eerst aan de cilinder schroeven.
Stuk hout tussen de middenophanging van de uitlaat en je blok zetten als hefboom, en in dat beugeltje persen.
Achterbrugbout er doortikken => klaar ! (Moeren erop uiteraard.)
In mijn herinnering deed ik dat 20 jaar terug ook al zo......
-
- 10000km gereden
- Berichten: 12187
- Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
- Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
- Contacteer: