ik had gister een snelle schijf gekocht en tandwielen
moet je ook andere sproeiers dan erin doen dan wat er nu in zit?
en mijn veer aan de koppeling kant vant het schakel mechanis me vond ik stuk onder in met cater kap maar is hier iemand op het forum die zoon veertje heeft ?
deze gaat het om
het gaat om de veer die daar in dat rode rondje hoort te zitten.
2RU_racer schreef:ik had gister een snelle schijf gekocht en tandwielen moet je ook andere sproeiers dan erin doen dan wat er nu in zit? en mijn veer aan de koppeling kant vant het schakel mechanis me vond ik stuk onder in met cater kap maar is hier iemand op het forum die zoon veertje heeft ? deze gaat het om het gaat om de veer die daar in dat rode rondje hoort te zitten.
alvast bedankt
je moet een grotere sproeier pakken, en bij mij is dat veertje ook al 50 keer gesprongen, gewoon een nieuwe oprukken nu je het blok toch open hebt
2RU_racer schreef:ik had gister een snelle schijf gekocht en tandwielen moet je ook andere sproeiers dan erin doen dan wat er nu in zit? en mijn veer aan de koppeling kant vant het schakel mechanis me vond ik stuk onder in met cater kap maar is hier iemand op het forum die zoon veertje heeft ? deze gaat het om het gaat om de veer die daar in dat rode rondje hoort te zitten.
alvast bedankt
je moet een grotere sproeier pakken, en bij mij is dat veertje ook al 50 keer gesprongen, gewoon een nieuwe oprukken nu je het blok toch open hebt
heb jij niet zoon veertje want moet weer naar school op de brommer dus wou hem eigelijk vandaag klaar hebben.
als je er een vreemd veertje opbeunt, moet je er wel op letten dat de diameter niet te groot is,
het mag de koppeling niet raken, en ook geen speling hebben dwars op de rijrichting