ik hoop er zelf rond de middag tijd er te zijn, als ik eerder vrij kan krijgen van stage in leeuwarden. moet ik trouwens de rit ook nog voorrijden op vrijdag of gaat het anders?
dat de mensen die intresse hebbe om mee te rijden hier maar iets zette, en ook het uur vanaf wanneer je kan vertrekken ofzo en dan regelen we wel iets...
Ha best tof, gisteren reed ik naar m'n werk. Hoorde ik bij de benzine pomp een enorm kabaal van een gassende brommer. Rij erheen, blijkt het een Yamaha fs1 te zijn met een oranje 2RU tank en een orri YB100 Blok. Ik heb die gozer aangesproken, en hij zou zich aanmelden op het forum en eventueel naar de meeting komen, waar ik misschien ook heen ga
paull schreef:Ha best tof, gisteren reed ik naar m'n werk. Hoorde ik bij de benzine pomp een enorm kabaal van een gassende brommer. Rij erheen, blijkt het een Yamaha fs1 te zijn met een oranje 2RU tank en een orri YB100 Blok. Ik heb die gozer aangesproken, en hij zou zich aanmelden op het forum en eventueel naar de meeting komen, waar ik misschien ook heen ga
ga je nou wel of niet? ik ga vrijdag al weg, dan zie ik je misschien zaterdag dan wel, ik moet je wel zeggen dat het een rit is van 3 a 4 uur naar milsbeek dus berijdt je maar alvast voor
Zo daar ben ik weer, ja het probleem is eigelijk dat ik wel langs wil komen maar ik wacht nog steeds op de gaskabel van JMPB.....Maar dat ritje is nie zo probleem, mijn Yamaha loopt prima Daarbij wacht ik het antwoord van die kerel af...
paull schreef:Zo daar ben ik weer, ja het probleem is eigelijk dat ik wel langs wil komen maar ik wacht nog steeds op de gaskabel van JMPB.....Maar dat ritje is nie zo probleem, mijn Yamaha loopt prima Daarbij wacht ik het antwoord van die kerel af...
paull schreef:Zo daar ben ik weer, ja het probleem is eigelijk dat ik wel langs wil komen maar ik wacht nog steeds op de gaskabel van JMPB.....Maar dat ritje is nie zo probleem, mijn Yamaha loopt prima Daarbij wacht ik het antwoord van die kerel af...
hoelang heb je geen antwoord van ze gekregen??
4dagen heb al 2 mails verstuurt...de gaskabel zou nagestuurt worden, maarja ik krijg het wel in orde, maare moet je je aanmelden als je gewoon lekker komt meerijden?
Als je alleen meerijdt en niet BBQ't hoef je je niet perse aan te melden. Maar zou opzich wel handig zijn, want dan hebben we een overzicht hoeveel er totaal komen
Tombo schreef:Als je alleen meerijdt en niet BBQ't hoef je je niet perse aan te melden. Maar zou opzich wel handig zijn, want dan hebben we een overzicht hoeveel er totaal komen
Punt is ik ben er nog steeds niet zeker over....In me eentje naar nijmegen rijden...no way