Trouwens, wel grappig; je zegt dat je alles zelf hebt gedaan, maar als ik ga kijken naar jouw andere posts, dan zie ik allemaal posts van "ik weet niet hoe ik een schijf moet monteren" etc. etc. ???
In 1 van je vorige berichten staat ook nog "ja mijn brommertje heeft het aleen moelijk tegen wint dan wiltie niet over de 60 maar als ik de wint in mijn rug heb dan rij ik tog dik 80"
umm ik weet niet waar je dat vandaan haal met het tegen win 60 en wind mee 80 ?? maar dan kan wel kloppen dat ik dat een jaargeleeden gezegt had toen wist ik er nog niet zo veel van en was hij nog standart ik heb me er nu heel erig in verdiept en heb alles zelf gedaan en heb er veel geld ingestooken. maar als je filmje wil zien kan dat en zo niet dan moet je het maar gewoon niet gelooven mijn probeem niet XD da ding loopt als een beest en hier in zeeland staan ze er gek van te kijken hoe ik veel schakel brommers er uit rij met mijn 30jaar oude fs1
patrick de weerdt schreef:umm ik weet niet waar je dat vandaan haal met het tegen win 60 en wind mee 80 ?? maar dan kan wel kloppen dat ik dat een jaargeleeden gezegt had toen wist ik er nog niet zo veel van en was hij nog standart ik heb me er nu heel erig in verdiept en heb alles zelf gedaan en heb er veel geld ingestooken. maar als je filmje wil zien kan dat en zo niet dan moet je het maar gewoon niet gelooven mijn probeem niet XD da ding loopt als een beest en hier in zeeland staan ze er gek van te kijken hoe ik veel schakel brommers er uit rij met mijn 30jaar oude fs1
Maak aub eens een paar foto's en een filmpke, desnoods van stationair draaien en dan eens een paar keer volgas jankeuuhhh dan zijn we misschien al wat meer overtuigd