Spuiten en zijkap stickers 1j5

Algemene vragen en antwoorden over de FS1
Plaats reactie
Fyer

Spuiten en zijkap stickers 1j5

Bericht door Fyer »

ik ben dus bezig me het restaureren van een 1j5 dx uit 77 en deze wil ik in de kleur chappy red laten spuiten, maar weer iemand waar ik de bijbehorende zijkap stickers kan krijgen???
Yamaha rd50m
7500km gereden
7500km gereden

Bericht door Yamaha rd50m »

ik weet niet waar je de stickers kan halen, maar die kleur heb ik binnekort ook nodig denk ik, dus als je daar dan een kleurnummer ofiets dergelijks van hebt
Yamaha, Flandria (x2), Honda (x2), Malaguti, MV Agusta, Negrini, Peugeot, Kreidler, Mobylette, Royal Nord, Otus, Superia
Fyer

Bericht door Fyer »

kleur numemr komt denk wel goed, tank was orgineel chappy red dus nu heel voorzichtig geschuurd en zit er dus onder denk da ik dat wel ken laten scannen en zal ik meteen nummer vragen.
alleen die stickers...
Frederik
250km gereden
250km gereden

Bericht door Frederik »

ik heb hier nog (ergens) de verpakking van 2 originele rode zijkaststickers, een daarop staat de nummer waarmee je ze bij elke yamaha dealer kunt bestellen.
ik zal ze straks zoeken...
Fyer

Bericht door Fyer »

Frederik schreef:ik heb hier nog (ergens) de verpakking van 2 originele rode zijkaststickers, een daarop staat de nummer waarmee je ze bij elke yamaha dealer kunt bestellen.
ik zal ze straks zoeken...

ok das mooi
Frederik
250km gereden
250km gereden

Bericht door Frederik »

1y1-21781-20 voor links (of rechts) en 1y1-21782-20 voor de andere kant
Fyer

Bericht door Fyer »

Frederik schreef:1y1-21781-20 voor links (of rechts) en 1y1-21782-20 voor de andere kant

oeh da zijn gewoon de nummers die ook op de partlist staan maar alsnog bedankt :D
Plaats reactie