joscabrio schreef:Ja ja als imitatie gekocht, maar ik heb vaker imi gekocht en eigenlijk nooit problemen gehad pasvorm was best goed. Dit spul heeft eigenlijk helemaal geen pasvorm. Ik zal fs1 parts eens bellen van de week wat hij voor mij kan betekenen Ik heb net even gekeken op verschillende sites jmp fs1 parts en fs1 shop. fs1 parts leverd wel een voorspatbord maar geen achterspatbord. fs1 shop en jmp leveren alletwee orginele achterspatborden 169,95 en 159 euro. hoe is jmp met de kwaliteit en de levering?
fs1parts levet wel immi achterspats, en die passen wonderbaarlijk heel goed
Mijn immi achterspatbord zit er nu 3á4 maanden op. De binnenkant is al een tijdje roestig, en nu begind de bovenkant ! En ja, ik hem regelmatig zeer goed gepoetst!
joscabrio schreef:Ja ja als imitatie gekocht, maar ik heb vaker imi gekocht en eigenlijk nooit problemen gehad pasvorm was best goed. Dit spul heeft eigenlijk helemaal geen pasvorm. Ik zal fs1 parts eens bellen van de week wat hij voor mij kan betekenen Ik heb net even gekeken op verschillende sites jmp fs1 parts en fs1 shop. fs1 parts leverd wel een voorspatbord maar geen achterspatbord. fs1 shop en jmp leveren alletwee orginele achterspatborden 169,95 en 159 euro. hoe is jmp met de kwaliteit en de levering?
fs1parts levet wel immi achterspats, en die passen wonderbaarlijk heel goed
Bij JMPB kan je gerust kopen levering/ service is best goed daar.
eelco schreef:Mijn immi achterspatbord zit er nu 3á4 maanden op. De binnenkant is al een tijdje roestig, en nu begind de bovenkant ! En ja, ik hem regelmatig zeer goed gepoetst!
strijk er na het poetsen lijnolie op, dat lengt het leven wat..
eelco schreef:Mijn immi achterspatbord zit er nu 3á4 maanden op. De binnenkant is al een tijdje roestig, en nu begind de bovenkant ! En ja, ik hem regelmatig zeer goed gepoetst!
nadat je ze koopt moet je ze ook meteen in de tectyl of steenslag zetten die binnenkant!
Heb vanaaf wat foto,s gemaakt om te laten zien hoe scheef de goot nu eigenlijk zit.
De ruimte was te klein om een goede foto te kunnen maken tussen buddy en achterlicht door.
Maar het is toch goed te zien denk ik dat hier geen Ulo achterlicht met sokkel op past.
Dit is ook een Ulo maar dan van 76 met het rubber ik heb er alleen een andere kap op gezet orange rood.