Km tellers en tellerplaten.

Alles over de techniek en sleutelen
Plaats reactie
fs1man
2500km gereden
2500km gereden

Km tellers en tellerplaten.

Bericht door fs1man »

Ik zit toch met een raar probleempje.
Ik heb hier een kunstofteller van een 77/78 er met de blauw/groene verlichting.
ik heb een tellerplaat voor een zijcontact van een p tje dus, daar past de teller zonder probleem op.
ik heb nu 2 tellerplaten voor boven contact en wat denk je die teller past dus niet :shock:
wil iemand de afstand tussen de pootjes voor mij op meten van een kunstof teller of van de tellerplaat?
Niels
Site Admin
Site Admin

Bericht door Niels »

Het zal wel liggen aan het feit dat je een tellerplaat hebt voor een chrome teller met stuurcontact.
Daar valt 1 pennetje van de teller in een inham zegmaar aan de rand van de plaat ipv. door een gat door de plaat heen.
Als ik hier een teller had wilde ik hem best voor je opmeten, maar dat ligt allemaal nog bij m'n ouders :lol:
fs1man
2500km gereden
2500km gereden

Bericht door fs1man »

Ja maar op een tellerplaat van een p-tje past de teller wel dan zou een chrome teller dus dezelfde afstand moeten hebben lijkt mij.maar dat zou ik eens moeten proberen dan, natuurlijk zijn de pootjes van de chrome wel dunner dan de m 6 van de kunstof teller.
niels16

Bericht door niels16 »

ik heb wel zon teller liggen ik wil hem ook wel even opmeten plaats
:idea: morgen wel even de maten
eelco

Bericht door eelco »

Niels schreef:Daar valt 1 pennetje van de teller in een inham zegmaar aan de rand van de plaat ipv. door een gat door de plaat heen.

Niels wat een zin :shock: !
niels16

Bericht door niels16 »

ja ik heb hem nog steeds niet op gemeten ga ik zo ff doen
Plaats reactie