edje schreef:fs-ael schreef:alleen jammer dat je fs1 dan te ver terug valt in toeren van 3 naar 4
hoe zit het eigenlijk met een rd 4 bak, hebben die dezelfde verhoudingen als fs1? anders zou je mischien rd tandwielen in een fs1 bak kunne hangen om zo het gat tussen de 3 en 4 op te vangen
Grote offtopic topic
-
- 7500km gereden
-
- 2000km gereden
ben je daar zeker van ?
de assen zitten 1,7 mm dichter bij elkaar dan bij een fs1
en het bij de uitgaande as aan de kickstarter kant
is het lager busje te klein moet van 12 naar 15 mm
het grootste probleem is de positie van de schakel wals dat zit heel anders dan bij een fs1

de assen zitten 1,7 mm dichter bij elkaar dan bij een fs1
en het bij de uitgaande as aan de kickstarter kant
is het lager busje te klein moet van 12 naar 15 mm
het grootste probleem is de positie van de schakel wals dat zit heel anders dan bij een fs1
https://myalbum.com/album/hNgVC9yA10T8" onclick="window.open(this.href);return false;
Hij gaat de deur uit ...
Heb er geen tijd meer voor, en het kost me teveel geld en tijd!
Tevens ga ik volgend jaar waarschijnlijk een jaar naar curacao en wil mn pa de garage gaan gebruiken voor t opknappen van en boot dan wel een E-type...
Dus bij deze is het alles netjes in elkaar jassen, zorgen dat hij loopt en dat de verlichting het normaal doet en dan toedeledokie!

Heb er geen tijd meer voor, en het kost me teveel geld en tijd!
Tevens ga ik volgend jaar waarschijnlijk een jaar naar curacao en wil mn pa de garage gaan gebruiken voor t opknappen van en boot dan wel een E-type...
Dus bij deze is het alles netjes in elkaar jassen, zorgen dat hij loopt en dat de verlichting het normaal doet en dan toedeledokie!
Haha, ja best stom eigenlijk ! Maar heb ook gezeik met mn ouders erover
Ik wil die meeting wel mee maken ! Zal zo wel eff n foto rammen ergens. Sowieso dat als ik weer tijd en geld heb er iets leuks komt
Sommige onderdelen bewaar ik gewoon, die dt ontsteking en die rd50MX vork. Bak met vergane en niet vergane cilinders blijft ook vrolijk liggen!

Ik wil die meeting wel mee maken ! Zal zo wel eff n foto rammen ergens. Sowieso dat als ik weer tijd en geld heb er iets leuks komt

Sommige onderdelen bewaar ik gewoon, die dt ontsteking en die rd50MX vork. Bak met vergane en niet vergane cilinders blijft ook vrolijk liggen!
-
- 7500km gereden
- Contacteer:
-
- 7500km gereden
- Contacteer:
- Tombo
- 17500km gereden
- Aad
- 1500km gereden
- Contacteer: