Ik heb vandaag het geld van de verzekering ontvangen, en ga dus mijn brommer repareren. Als mijn stuur recht staat, wijst mijn wiel wat naar rechts dus ik nieuwe binnenpoten, 125euro almere 2ru nieuwstaat, bijna besteld. Ik... hmm ...best veel geld dus ik probeer die voorvork recht te zetten; wiel tussen me benen en dan aan het stuur trekken, net als wat je met een fiets doet. En je kon het zo rechtbuigen Ging heel makkelijk het wiel staat nu weer recht als het stuur ook recht staat, maar hoort dit zo gemakkelijk te gaan? Ik zou hem zo weer krom kunnen buigen.....En als het niet goed zit, waar zal het aan kunnen liggen?
hij is wat getordeerd, en ik zou kijken hoe hij rijdt en als hij dan nog steeds scheef blijft dan zou ik een hele nieuwe voorvork set gaan bestellen denk ik of hebben andere mensen andere ideeën??
Triforce schreef: dan zou ik een hele nieuwe voorvork set gaan bestellen
Dat is absoluut niet nodig, alleen de binnenpoten zijn verbogen, de onderpoten zijn in perfecte staat.Ff niewe keringen en olie en dus misschien nieuwe onderpoten.
Nee moet je maar is 2 stokjes aan de uiteindes verbinden met 2 plankjes Dan kan je die plankjes ten opzichte van elkaar draaien, doe je er nu een plankje tussen kan t niet meer