
moet ni vragen hoe lang ik er al achterloop

YamaSam schreef:hah, das waar, die gele met motoinschrijving zag ik op't laatste moment langs m'n neus voorbijgaan toen met die klotebiedingen![]()
moet ni vragen hoe lang ik er al achterloop
Yamaha rd50m schreef:verzekeren gaat zonder papieren,
dan attest van verlies aanvragen bij de poltie, als je dat bij hebt gaan ze onderweg 9 van de 10 kanse al niet moeilijk doen,
voor oldtimers zijn ze meestal al blij als hij verzekerd is,
maar als je toch meer wilt kan je met attest van verlies papieren bij yamaha dealer aanvragen, met een gewone brommer moet je in brussel niks doen...
welkom trouwens op het forum
maniac on wheels schreef::x godverdomme platen voor de fs1 da is bangelijk![]()
ik ben van plan om een '65 vespa vnb 125 aan te schaffen, om zo met platen te rijden met mijn autorijbewijs.vergeef me mijn verraad... ( ik houd de fs1 natuurluijk ook) Ik heb btw gehoord dat je nog tot 2010 voor een 125cc tweetakt platen kunt aanvragen,.. dus de tijd drinkt. weet iemand hier meer van?
Yamaha rd50m schreef:maniac on wheels schreef::x godverdomme platen voor de fs1 da is bangelijk![]()
ik ben van plan om een '65 vespa vnb 125 aan te schaffen, om zo met platen te rijden met mijn autorijbewijs.vergeef me mijn verraad... ( ik houd de fs1 natuurluijk ook) Ik heb btw gehoord dat je nog tot 2010 voor een 125cc tweetakt platen kunt aanvragen,.. dus de tijd drinkt. weet iemand hier meer van?
waarom zou da daarna niet meer kunnen?
is toch een moto en als die papieren heeft moet je die kunnen inschrijven...
Triforce schreef:Yamaha rd50m schreef:maniac on wheels schreef::x godverdomme platen voor de fs1 da is bangelijk![]()
ik ben van plan om een '65 vespa vnb 125 aan te schaffen, om zo met platen te rijden met mijn autorijbewijs.vergeef me mijn verraad... ( ik houd de fs1 natuurluijk ook) Ik heb btw gehoord dat je nog tot 2010 voor een 125cc tweetakt platen kunt aanvragen,.. dus de tijd drinkt. weet iemand hier meer van?
waarom zou da daarna niet meer kunnen?
is toch een moto en als die papieren heeft moet je die kunnen inschrijven...
omdat de overheid de 2takt wil afschafen wegens teveel Co2 uit stoot
Triforce schreef:Yamaha rd50m schreef:maniac on wheels schreef::x godverdomme platen voor de fs1 da is bangelijk![]()
ik ben van plan om een '65 vespa vnb 125 aan te schaffen, om zo met platen te rijden met mijn autorijbewijs.vergeef me mijn verraad... ( ik houd de fs1 natuurluijk ook) Ik heb btw gehoord dat je nog tot 2010 voor een 125cc tweetakt platen kunt aanvragen,.. dus de tijd drinkt. weet iemand hier meer van?
waarom zou da daarna niet meer kunnen?
is toch een moto en als die papieren heeft moet je die kunnen inschrijven...
omdat de overheid de 2takt wil afschafen wegens teveel Co2 uit stoot
Yamaha rd50m schreef:Triforce schreef:Yamaha rd50m schreef:maniac on wheels schreef::x godverdomme platen voor de fs1 da is bangelijk![]()
ik ben van plan om een '65 vespa vnb 125 aan te schaffen, om zo met platen te rijden met mijn autorijbewijs.vergeef me mijn verraad... ( ik houd de fs1 natuurluijk ook) Ik heb btw gehoord dat je nog tot 2010 voor een 125cc tweetakt platen kunt aanvragen,.. dus de tijd drinkt. weet iemand hier meer van?
waarom zou da daarna niet meer kunnen?
is toch een moto en als die papieren heeft moet je die kunnen inschrijven...
omdat de overheid de 2takt wil afschafen wegens teveel Co2 uit stoot
dat zou kunnen, maar dat je een bestaande niet meer op plaat kan zetten geloof ik niks van, alles wat inorde is en ooit gekocht is mag nog rondrijde...