Alles over de techniek en sleutelen
Hans W
250km gereden
Berichten: 345 Lid geworden op: 14 jun 2006, 23:24
Bericht
door Hans W » 16 jan 2009, 19:20
dat doe ik omdat die veer die je erbij krijgt gewoon meuk is
en ook is hij dan altijd veel te lang
edje
Bericht
door edje » 16 jan 2009, 19:24
wat is eigenlijk DE manier op dat armpje niet tegen het voortandwiel aan telaten lopen?, hier loop ik altijd mee te kloten
Frederik
250km gereden
Berichten: 365 Lid geworden op: 11 feb 2008, 18:25
Locatie: Ham
Bericht
door Frederik » 16 jan 2009, 19:43
edje schreef: wat is eigenlijk DE manier op dat armpje niet tegen het voortandwiel aan telaten lopen?, hier loop ik altijd mee te kloten
hier heb ik nog nooit problemen mee gehad
ik zie wel dat je het verkeerd kan steken, misschien steek je het verkeerd. de opening in het oog moet naar de grond wijzen, ik zou nie weten hoe ik het anders kan uitleggen
maniac on wheels
Bericht
door maniac on wheels » 16 jan 2009, 20:51
kleiner voortandwiel steken
paull
1250km gereden
Berichten: 1381 Lid geworden op: 23 mei 2008, 14:51
Locatie: Zwolle
Bericht
door paull » 16 jan 2009, 22:04
edje schreef: wat is eigenlijk DE manier op dat armpje niet tegen het voortandwiel aan telaten lopen?, hier loop ik altijd mee te kloten
Hierover kan ik goed meepraten, dat is apart hé......
FS1SE
1000km gereden
Berichten: 1038 Lid geworden op: 07 jan 2007, 13:12
Locatie: playa del carmen
Bericht
door FS1SE » 16 jan 2009, 22:06
als vorens de de bout te stellen van de koppeling,eerst de kabel ists hoger op stellen du gaat het armpje wat om hoog
Hans W
250km gereden
Berichten: 345 Lid geworden op: 14 jun 2006, 23:24
Bericht
door Hans W » 17 jan 2009, 01:00
dat doe ik ook altijd (alleen te laat)
Meestal is dan het armpje al kromgetrokken enzo