Krjg me uitlaat wartel met geen mogelijkheid los, dit is al dag 2 dat ik flink bezig ben. Normaal slijp ik de wartel door maar dit is een bijna nieuwe naadpijp met ronde achterkant uit een stuk, die kan ik dan gelijk weggooien.
Wd40 en de juiste uitlaatsleutel en met een stukje massief pijp proberen de wartel los te tikken maar het mag allemaal niet baten.
Nou wilik 'm ff flink heet stoken maar als de cilinder harde uitzet dan de wartel gaat ie alleen meer vaster zitten of is dat wel de juiste manier??
Is me al de tweede keer dat dit me overkomt maar nu wil ik die wartel niet doorslijpen, gaat om een 2f2 cilinder die ik er een paar jaar geleden nieuw heb gemonteerd en ik vermoed dat ie inmiddels flink dicht gekoold zit, haal nog maar net de 40k/u ipv 50
Gr. William
Verroeste uitlaatwartel
-
- 500km gereden
- scirocco
- 500km gereden
Re: Verroeste uitlaatwartel
Misschien even met een grote sokentang proberen denk dat hij het dan vast verliest
-
- 2500km gereden
Ik had het zelfde gisteren met de hoge uitlaat ik had een speciale uitlaat sleutel.
Gistermorgen begonnen met wd40 er tussen te spuiten en nerveus tikken op de wartel met een hammertje
gisteren in de middag kwam hij los.
Gistermorgen begonnen met wd40 er tussen te spuiten en nerveus tikken op de wartel met een hammertje
gisteren in de middag kwam hij los.
-
- 500km gereden
Hij is los zal zo een foto, plaatsen van mijn hefboom van 90 cm.
- marco
- Sheriff of the Posbank
Goedzo.
-
- 500km gereden