ik heb nu een tijdje gereden met de AJH, 16mm,snelle pijp, B7HS, Gino HD, snelle witte schijf, kortom alles zou goed moeten zijn, 180 sproeier(Sjon) 170 (Sjon) geprobeerd maar bougie blijft zwart, ook met de type 8. Start vlot, zo nu en dan houd hij heel lichtjes in lijkt het rond de 55/60.
Vandaag maar eens een 150 kort(Sjon) ingedraaid en nu eindelijk wordt hij antraciet grijzig, het midden iets lichter dan de rand.
Zo laten denken jullie of heb ik nu kans dat hij toch te warm loopt?
Maar sowieso een maat groter proberen dan wat je nu hebt, misschien 160 wel de goede is.
Is de ontsteking ook nog goed, want die kan ook alles in de war gooien met bougie kleur!
55/60 wat is je top 80? Dat moet hij zeker halen anders zit er iets niet snor. Met een te kleine sproeier loopt hij altijd beter maar o zo link.
Gat in de zuiger ik weet precies hoe dat voelt en klinkt maar desondanks dat heb ik nog geen enkele keer op tijd kunnen ingrijpen om het te voor komen. Gaat te snel.
Nix is snel en weet wat hij doet en waarschijnlijk de enigste die een 150 sproeier kan hanteren. voor U zeg ik niet doen.
En heb je wel eens een wilde paard gezien, ik wel en ik ga daar niet op zitten, daar moet je gestoord voor zijn.
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;) http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ha die Gino, ik ga er straks de 170 wel even inzetten, lijkt me veiliger, beetje jammer een gaatje waar ie niet hoort.
Zal dat contactpunt eens afstellen, misschien komt daar ook dat minimale inhouden vandaan,
verder loopt en start hij goed hoewel als hij koud is hoger stationair loopt, als hij dan warmer is zakt dat terug tot bijna afslaan, is toch een originele Mikuni...