Pagina 1 van 2
Luhao
Geplaatst: 16 okt 2012, 12:15
door Niek de Rijcke
Hallo,
Ik heb een Luhao uitlaat, schuine kant vanachter en is uit 1 stuk, niet bocht en demper appart... Is dit iets speciaals of is het een gewone snelle uitlaat oid??
Geplaatst: 16 okt 2012, 12:20
door fs1man
Een luhac is de meest voorkomende uitlaat in fs1 land.
vroeger werd ie dikke uitlaat genoemd of dikke pijp, maar sinds heel recent hoor ik ook wel
naadpijp.
bizonder is hij dus niet maar wel de beste keus voor een fs die harder moet dan 38 km/u.
wel ff spanningsvrij monteren anders scheuren ze.
Geplaatst: 16 okt 2012, 12:21
door Niek de Rijcke
fs1man schreef:Een luhac is de meest voorkomende uitlaat in fs1 land.
vroeger werd ie dikke uitlaat genoemd of dikke pijp, maar sinds heel recent hoor ik ook wel
naadpijp.
bizonder is hij dus niet maar wel de beste keus voor een fs die harder moet dan 38 km/u.
wel ff spanningsvrij monteren anders scheuren ze.
Dat is dan duidelijk... Merci voor het snelle antwoord...
Geplaatst: 16 okt 2012, 12:42
door YamaSam
toch nog even een kleine aantekening hierbij..
Effe een eeuwig wederkerend misverstand uit de wereld helpen..
"LuhaO" zijn imitatie naaduitlaten, van redelijke goeie kwaliteit, waarmee je behoorlijk vaart kan maken, die doorgaans netjes passen, met degelijke uitlaatwartels.
en nu komt het..
de productienegatieven om deze pijpen mee te maken zijn verkocht aan een cheapere producent.
->DIE FREESDE DE STEMPEL VAN DE "O" OM TOT EEN "C"
=>"LUHAC" was geboren..
ze gebruiken dunnere plaat in een negatiefvorm die voor dikkere werd gemaakt-> minder vormvast en sneller scheuren
ook de uitlaatmoeren hebben een veel mindere kwaliteit dan de Luhao-pijpen..
om kort te gaan:
Op een beurs neem ik de Luhao mee, en ik bedank voor de Hollandse webshops die me een Luhac willen verkopen!
amen en santé!
Geplaatst: 16 okt 2012, 12:43
door YamaSam
post aub es een scherpe foto van het logootje, en de verstevigingen aan de achterkant, dan kunnen we die es vergelijken met de Luhac's
en heeft dit topic waarde in de FAC's

Geplaatst: 16 okt 2012, 12:55
door Niek de Rijcke
Over een paar uurtjes zullen er gier een paar fotos verschijnen...
Geplaatst: 16 okt 2012, 13:39
door YamaSam
merci

Geplaatst: 16 okt 2012, 14:36
door Niek de Rijcke
Geplaatst: 16 okt 2012, 14:39
door Jeti
alstu

Geplaatst: 16 okt 2012, 14:43
door Niek de Rijcke
YamaSam schreef:post aub es een scherpe foto van het logootje, en de verstevigingen aan de achterkant, dan kunnen we die es vergelijken met de Luhac's
en heeft dit topic waarde in de FAC's

Sorry voor de samsung galaxy s + kwaliteit, maar ik ben er zeker van dat het een O is en geen C
Geplaatst: 16 okt 2012, 14:47
door YamaSam
das niet scherp genoeg zenne da logo!
ik vermoed dat dit een Luhac is.. :s
te zien aan de vervormde achterkant (lijkt me makkelijk vervormd wegens de dunne plaat)
Maarten? heb jij die Luhao nog die ik ombouwde voor je RD?
Geplaatst: 16 okt 2012, 14:48
door eriks
Luhac .....
Geplaatst: 16 okt 2012, 14:48
door Niek de Rijcke
Niek de Rijcke schreef:ik ben er zeker van dat het een O is en geen C
Geplaatst: 16 okt 2012, 14:50
door Niek de Rijcke
eriks schreef:Luhac .....
jammer...

Geplaatst: 16 okt 2012, 14:57
door YamaSam
Niek de Rijcke schreef:Niek de Rijcke schreef:ik ben er zeker van dat het een O is en geen C
nu ik nog es kijk, lijkt het me ook een verticaal streepje aan de rechterkant..
maar het is waarschijnlijk geen toeval dat het daar net 'beschadigd' is
ik check effe de garage hier of ik iets kan vinden
