fs1 doet het niet meer
- thibaultM
- 100km gereden
fs1 doet het niet meer
hallo, ik heb sinds enkele maanden een fs1 gekocht (foto's staan bij leden voorstellen). na een paar honderd km ben ik met een "ploffend" geluid stil gevallen en sindsdien start de fs1 niet meer naar behoren en als hij wel start mits eerst even mee te lopen maakt hij een hels kabaal en rijd niet meer zo goed. suggesties?
- Tombo
- 17500km gereden
- thibaultM
- 100km gereden
het blokje: 2rt, normaal is het een 60cc cilinder, ik denk ori carbu, voor de rest weet ik niet veel want heb het nog nooit opengedaan (blokje heeft altijd goed gelopen).
uitlaat: volgens mij een imi uitlaat, het is een onderloop die een beetje achter het achterwiel uitsteekt.
als ik hem gestart krijg dan maakt hij een klingelend geluid en hij heeft hij minder vermogen. eerst starte hij direct en nu mag ik der even met rondlopen. als ik geen gas meer geeft valt hij dood. dat was allemaal van de 1ne op den anderen moment.
wat heb ik al gedaan: bougie vervangen, carb uitgekuist
als er iemand zicht geroepen voelt om er eens samen naar te kijken? en mij mss eens tonen hoe je de ontsteking best afregeld. ik heb vervoer voor de fs1.
mvg thibault
uitlaat: volgens mij een imi uitlaat, het is een onderloop die een beetje achter het achterwiel uitsteekt.
als ik hem gestart krijg dan maakt hij een klingelend geluid en hij heeft hij minder vermogen. eerst starte hij direct en nu mag ik der even met rondlopen. als ik geen gas meer geeft valt hij dood. dat was allemaal van de 1ne op den anderen moment.
wat heb ik al gedaan: bougie vervangen, carb uitgekuist
als er iemand zicht geroepen voelt om er eens samen naar te kijken? en mij mss eens tonen hoe je de ontsteking best afregeld. ik heb vervoer voor de fs1.
mvg thibault
-
- 100km gereden
- marco
- Sheriff of the Posbank
-
- 5000km gereden
marco schreef:Heb je soms vonken tussen de punten?thibaultM schreef:als er iemand zicht geroepen voelt om er eens samen naar te kijken? en mij mss eens tonen hoe je de ontsteking best afregeld. ik heb vervoer voor de fs1.
Als je een beetje in de buurt woont wil ik je altijd helpen.
dus de hamvraag...waar woon je?
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst.
- thibaultM
- 100km gereden
- marco
- Sheriff of the Posbank
- thibaultM
- 100km gereden
heb fs1 nog eens goed gecontroleerd. de contactpuntjes zien er niet meer zo goed uit (wat scheef afgesleten tov elkaar). is er iemand die mij daar eens zou kunnen bij helpen? heb namelijk nog nooit iets aan een contactpunt ontsteking gedaan. iemand van in de buurt aanwezig? als het wat verder is ook geen probleem.
mvg thibault
mvg thibault