Ik heb laatst de timingen van m'n imitatie FS1 cilinder gemeten en zag toen dat een FS1 een hele goede basis is om aan te passen dus nu wil ik misschien nog z'n cilinder kopen om hem ook aan te passen.
Maar ik heb ook gelezen dat een Z1 cilinder ook een imitatie is van een FS1.
Dus toen heb ik die cilinder even opgezocht op http://www.fs1parts.nl/webwinkel/
En nu is mijn vraag of die twee cilinder nou echt precies het zelfde zijn? En zo niet wat de timingen dan zijn.
Ook zou ik graag willen weten als ze niet hetzelfde zijn of er dan kwaliteits verschil in zit? Want die Z1 is €20 duurder dan die FS1.
En als iemand misschien nog timingen/poortmapjes van zijn imi FS1 en/of Z1 heeft kan je die ook hier posten als je wil.
Bedankt, daar heb ik ook gekeken maar daar zie je vrij grote verschillen tussen de cilinders, en ik dacht misschien zijn er in de tussentijd weer wat nieuwe poortmapjes gemaakt.
Naja, als het niet al te veel werk is, zou het wel mooi zijn Maar weet jij ook of die hetzelfde is als een FS1?
En zit er kwaliteits verschil tussen een imitatie Z1 en een FS1?
Oke bedankt, de poorten van mijn FS1 zijn allemaal 1 mm lager. Dus de uitlaat 24mm en de spoelers 33mm vanaf de bovenkant.
Dus een Z1 heeft wat hogere timingen. En die Z1 die je bij fs1parts kunt kopen dat is geen imitatie toch? Teminste niet z´n 1Z wat jij zei.
Wimmel O schreef:Z1 is kwalitatief zeer goed, is totaal niet te vergelijken met zo'n immi cilinder
Oke en dat is gewoon zo eentje die je bij FS1parts kunt bestellen toch?
Want je hebt toch ook oude Z1's gehad van vroeger, of zit daar geen verschil in?