fs1 50cc cilinder kopen
fs1 50cc cilinder kopen
Wil een nieuwe imi fs1 cilinder kopen ,,, welke en waar zou ik het beste kunnen kopen kwa afwerking en prestatie,,,
-
- 1250km gereden
- Tombo
- 17500km gereden
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
paull schreef:Als je es goed z'n begin post leest wil die een goeie cyl met goede afwerking. Dus niet zelf gaan zitten vijlen. Verder zijn oudere immitaties vaak beter, en ik had het over orri cylinders. Zoals een 3e9
en als jij goed leest dan zie je dat die er een wil met goede prestatie's dus geeen 3e9
- Triforce
- 2500km gereden
paull schreef:Tombo schreef:Als je een cilinder zelf afwerkt kan je de hoogste mate van afwerking krijgen
Nou van harte, maar niet iedereen heeft der verstand van met vijlen etc. Ken je beter direct een goede kopen.
dat jij te lui bent om het te doen

Allemaal goede tips mannen, maar ik wil gewoon en plug en play cilinder kopen (fs1 50cc) die het gelijk goed doet,,, heb geen zin om te vijlen oid ,,met als resultaat cilinder erop en cilinder eraf met kans dat je em weer verklooit ,,
heb nog wel 2 oude liggen die aardig versleten zijn ,,, poorten zien er anders uit ,,, eentje is origineel denk ik ,,, als er geen goede fs1 cilinder te koop is laat ik 1 van de 2 honen.
martin
heb nog wel 2 oude liggen die aardig versleten zijn ,,, poorten zien er anders uit ,,, eentje is origineel denk ik ,,, als er geen goede fs1 cilinder te koop is laat ik 1 van de 2 honen.
martin