Pagina 1 van 6
Positie van inlaatschijf.
Geplaatst: 12 mei 2008, 14:03
door jerrow
Hoi, m'n street is zo goed als af maar start niet.
Onsteking is gewoon top! Perfect in orde.
Benzine komt uit carburator.
Bougie is héél klein beetje nat dus denk ik dat de benzine niet goed naar de brandstofkamer "vliegt".
Op deze foto zie je het bovenste dode punt voor het zo te zeggen en zo stond en heb ik 'm terug in mekaar gezet.
Staat de inlaatschijf zo goed? Wie weet dit?

Geplaatst: 12 mei 2008, 14:12
door jerrow
Heb net het forum eens doorzocht en de schijf staat niet juist
De schijf moet 1slag tegenwijzerzin gedraaid worden...
Pfff, kan ik alles weer uit mekaar draaien
G*dv*erd*mme=$^ù^$ù=$^$^=é&"'é"('§(§
Geplaatst: 12 mei 2008, 14:18
door athenayamaha
jerrow schreef:Heb net het forum eens doorzocht en de schijf staat niet juist
De schijf moet 1slag tegenwijzerzin gedraaid worden...
Pfff, kan ik alles weer uit mekaar draaien
G*dv*erd*mme=$^ù^$ù=$^$^=é&"'é"('§(§
Balen man! Succes ermee
Geplaatst: 12 mei 2008, 17:10
door jerrow
Een heel gedoe om daar aan te geraken maar het is toch gelukt
Zo stond ie dus
Zo staat ie nu
Probleem, nu start ie nog niet.
Bougie krijgt vonken, timing goed afgesteld, bougie B7HS.
Als ik B8HS erop steek dan krijg ik heel lichte vonken en met B7HS sterkere vonken, is dit normaal?
Vraag me af waarom ie niet start...
Als ik bougie eruit haal dan is ie lichtjes nat, niet druipnat
...
Geplaatst: 12 mei 2008, 17:13
door Triforce
hij stond eerst goed als ik het zo zie, maar loop hem eens aan en kijk dan als hij start, wil vaak nog wel helpen, als hij alleen in de hoge toeren draait en niet laag dan staat idd de schijf verkeerd
Geplaatst: 12 mei 2008, 17:27
door jerrow
Triforce schreef:hij stond eerst goed als ik het zo zie, maar loop hem eens aan en kijk dan als hij start, wil vaak nog wel helpen, als hij alleen in de hoge toeren draait en niet laag dan staat idd de schijf verkeerd
Als jij gelijk hebt dan is deze faq verkeerd
http://www.fs1forum.com/viewtopic.php?t ... lle+schijf
Geplaatst: 12 mei 2008, 17:27
door jerrow
Geplaatst: 12 mei 2008, 17:41
door jerrow
Ik heb ook m'n inlaatspruitstuk mooi glad gemaakt met dremel.
Zou dat mogen of niet?
Geplaatst: 12 mei 2008, 17:59
door jonnotje
op de slag van bdp. naar odp. moet hij gesloten zijn omdat hij dan druk moet opbouwen om het mengsel de verbrandings kamer in te blazen

Geplaatst: 12 mei 2008, 18:06
door jerrow
Ik heb de schijf gezet zoals op de faq dus normaal gezien zou ie nu goed moeten staan, benzine krijgt ie, ontsteking is goed aanwezig.
Brommer draait nog niet...
Het is niet de eerste die ik in mekaar steek en volgens mij moet ie gewoon werken maar hij doet het niet...

Geplaatst: 12 mei 2008, 18:07
door Triforce
jerrow schreef:Ik heb ook m'n inlaatspruitstuk mooi glad gemaakt met dremel.
Zou dat mogen of niet?
dan word het juist beter als je het polijst, dan heb je een betere efficientie dus een betere doorstroming
Geplaatst: 12 mei 2008, 18:08
door Triforce
wat doe je kick je hem aan of loop je hem aan??
Geplaatst: 12 mei 2008, 18:11
door Tombo
Triforce schreef:jerrow schreef:Ik heb ook m'n inlaatspruitstuk mooi glad gemaakt met dremel.
Zou dat mogen of niet?
dan word het juist beter als je het polijst, dan heb je een betere efficientie dus een betere doorstroming
Niet waar!! Spiegelglad is niet goed voor een mengsel, dan blijft het plakken!
Geplaatst: 12 mei 2008, 18:14
door Triforce
niet zo glad, maar een beetje glad maken met commandant kan geen kwaad
Geplaatst: 12 mei 2008, 18:34
door jerrow
Ik (probeer) 'm aan te kicken.
Omdat het inlaatspruitstuk nu glad is, zou dat benzine tegenhouden naar de verbrandingskamer?