Wit en geel is voor de verlichting, zwart-rood en wit-rood gaan naar de cdi
uit de cdi komt nog een oranje die gebruik je voor je bobine en zwart op de massa.
Het lijkt erop dat dit setje van een yamaha pw80 afkomstig is. met een 2ru vliegwiel past het op elke fs1.
let er wel op dat de timing niet klopt! die moet je aanpassen door middel van gaten boren in de grondplaat of via een adapterplaat.
het geheel kan je afstellen met een stroboscoop lamp.
Op de stekkerblok zit een licht blauwe + witte + zwarte + geel/rode draad.wit/rood en zwart/rood gaan naar cdi en uit cdi komen een zwarte+oranje+zwart/witte draad
Lichtblauw is voor je neutraal lampje.
Wit en geel/rode draad zijn je lichtspoel. wit voor je accu en geel/rode voor je verlichting.
Zwarte is de massa.
Wit/rood is je puls en gaat naar de cdi.
Zwart/rood is voeding
Vanuit je cdi.
Zwart is massa.
Oranje gaat naar bobine, op de zwart/witte.
zwart/witte draad gaat naar je contactslot om de je ontsteking uit te schakelen.
Als ik de ontsteking nog eens nader bekijk zou deze ook nog wel eens van DT50R kunnen zijn.
in dat geval kan je daarvan ook het vliegwiel gebruiken.
de diameter van de magneten van het vliegwiel is bij een 2ru het grootst, meet daarom eerst eens de diameter van je spoelen.
Diameter is ongeveer 84mm mijn vliegwiel van de 5 bak past wel maar is te hoog.
Ik heb nog een ander aluminium vliegwiel dat is lager maar daar is de diameter te klein van.
Mag ik die uitdraaien?
Ja dat klopt bij sommige grondplaten is dat zo,
de dikte van een 5 of 4 bak vliegwiel is hetzelfde, alleen de buitendiameter is anders.
de 5 bak versie is daardoor zwaarder van gewicht, dit geeft onderin meer koppel. en loopt stationear rustiger en mooier.
standaard diameter van vliegwiel FS1 is 82.2 mm, die van een 5 bak meet ik 84.4 mm.
Hoogte van het vliegwiel gemeten met de onderkant op tafel is ongeveer 8 mm meer als van standaard vliegwiel