Tombo schreef:Die dingen lopen wel ja Net FS1 uit de kelder gehaald en proef gereden. Rijdt echt super met CDI ontsteking (stuk feller, en de dip tussen de 3 en 4 is praktisch weg). Uiteindelijk was gewoon de bobine losgetrilt (nog goed aangedraait )
idd had alleen maar de prop uit de uitlaat gehaald, haalde 12.000 toeren op de teller zei hij
net het blok onder mijn maat zijn zundapp vandaan getrokken vanavond lassen we de slee eronder en dan kan het bouwen beginnen van de 125 cc special
best wel jammer want er zat echt een heel snel blokje onder
Tombo schreef:Ik bekijk de headlines op CNN wel voor als er iets mis gaat, mocht Belgie van de kaart geveegd worden
''dit is een opsporingsbericht van de Politie, we zijn op zoek naar 10 miljoen belgen die sinds afgelopen zaterdag spoorloos verdwenen zijn. voor tips kunt u bellen naar 0800-8844. u kunt ook met de lokale politie bellen....''
Tombo schreef:Ik bekijk de headlines op CNN wel voor als er iets mis gaat, mocht Belgie van de kaart geveegd worden
''dit is een opsporingsbericht van de Politie, we zijn op zoek naar 10 miljoen belgen die sinds afgelopen zaterdag spoorloos verdwenen zijn. voor tips kunt u bellen naar 0800-8844. u kunt ook met de lokale politie bellen....''
hi, hi, hi, Sam ging wel die test net over de grens doen, juist over't water.