Denk als die nog in goede staat is je wel 20 euro kan vragen.
ik had er dit jaar een gekocht op de beurs in wellen
het was helemaal niet de mooiste maar ik was eens nieuws gierig wat dat het gemiddeld nog kost daarom mijn vraag
Niets heeft een "gemiddelde prijs" in dit FS1-wereldje. Gewoon aanbieden en kijken wat mensen bieden. Of wat je er zelf voor betaald hebt / per se voor wilt krijgen.
het lijkt mij makkelijk om een rd toerenteller te nemen en daar leds in te bouwen, niet?
ja neen, ik maak het tegelijkertijd als eindwerk elektronica. ik weet alleen niet juist hoeveel toeren een fs1 maakt.
dus als ze volgens gino ong 7000 toeren maken pak ik men verdeling best iets hoger.
ik kan mijn eik eventueel ook regelbaar maken.
Jeti schreef:Onze YamaSam hier heeft het in zijn km teller gebouwd, dus 2 in 1.
dat is wel vet, en 30 leds, vind ik persoonlijk ook mooier, ik heb toch bij een rommeldoos nog 2 extro kmtellers op overschot liggen .
@yamasam waar heb je de print van die led drivers en uw freqentie naar spanningomvormer geplaatst? want ik denk niet dat daar nog plaats genoeg in was.
Een tijdje geleden was m'n condensator losgetrild tijdens het rijden.
Deze was verhakkeld en onbruikbaar. Nu, ik heb deze vervangen met een nieuw origineel exemplaar, maar hij wilt niet meer starten.
Ik ben een compleet leeghoofd ivm elektriciteit, en heb geen idee waar ik moet beginnen.
Hebben jullie een idee van waar ik allemaal eens naar moet kijken?
Thanks! (Na een controle heb ik gemerkt dat er geen zekering tussen m'n circuit zit, ik rijd zonder accu)