Pagina 66 van 100

Geplaatst: 03 aug 2009, 20:21
door FS1SE
die deksels zonde draad kom ik vaak bij een 2ru tegen
gas schuif 1,5 denks geen fs1 nog nooit gezien bij een fs1

Geplaatst: 03 aug 2009, 20:50
door Vincent2
heb wat vraagskes over deze afbeelding:
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-OANXL46E.jpg
is nr 3 een Vulschijf Koppeling FS1 (http://www.jmpb.nl/store/index.php?act= ... ductId=152)

is nr 2 een Schijf Messing koppeling FS1 (http://www.jmpb.nl/store/index.php?act= ... ductId=149) en kan het zijn dat die niet op een nieuw type moet?

en bij mij is nr 12 precies deze: http://www.jmpb.nl/store/index.php?act= ... ductId=151 kan dit?

(ik heb een 1j6 '76, nieuw type)

Geplaatst: 03 aug 2009, 21:03
door Vincent2
balletje voor koppelingsstift heb ik ookal nie :?

Geplaatst: 03 aug 2009, 21:13
door Triforce
Vincent2 schreef:heb wat vraagskes over deze afbeelding:
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-OANXL46E.jpg
is nr 3 een Vulschijf Koppeling FS1 (http://www.jmpb.nl/store/index.php?act= ... ductId=152)

is nr 2 een Schijf Messing koppeling FS1 (http://www.jmpb.nl/store/index.php?act= ... ductId=149) en kan het zijn dat die niet op een nieuw type moet?

en bij mij is nr 12 precies deze: http://www.jmpb.nl/store/index.php?act= ... ductId=151 kan dit?

(ik heb een 1j6 '76, nieuw type)


de messing schijf hoeft niet in een nieuwe type koppeling

Geplaatst: 03 aug 2009, 22:12
door FS1SE
Triforce schreef:
Vincent2 schreef:heb wat vraagskes over deze afbeelding:
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-OANXL46E.jpg
is nr 3 een Vulschijf Koppeling FS1 (http://www.jmpb.nl/store/index.php?act= ... ductId=152)

is nr 2 een Schijf Messing koppeling FS1 (http://www.jmpb.nl/store/index.php?act= ... ductId=149) en kan het zijn dat die niet op een nieuw type moet?

en bij mij is nr 12 precies deze: http://www.jmpb.nl/store/index.php?act= ... ductId=151 kan dit?

(ik heb een 1j6 '76, nieuw type)


de messing schijf hoeft niet in een nieuwe type koppeling


dat is wel waar maar let er op dat je de goede binnen bus heb van de koppeling
je kunt het altijd zien als die bus hoger is als de kopelings korf moet die koperen ring er bij of een korterbus pakken
dus nieuwe type bus

Geplaatst: 04 aug 2009, 12:39
door Axel
Vincent2 schreef:balletje voor koppelingsstift heb ik ookal nie :?


Moet je even met je koppelingsstift langs de fietsenmaker gaan en dan zo'n kogeltje vragen, hebben ze wel :wink:

Geplaatst: 04 aug 2009, 12:41
door Yamaha rd50m
Axel schreef:
Vincent2 schreef:balletje voor koppelingsstift heb ik ookal nie :?


Moet je even met je koppelingsstift langs de fietsenmaker gaan en dan zo'n kogeltje vragen, hebben ze wel :wink:


in belgie dus niet :( :P

Geplaatst: 04 aug 2009, 12:48
door Axel
Yamaha rd50m schreef:
Axel schreef:
Vincent2 schreef:balletje voor koppelingsstift heb ik ookal nie :?


Moet je even met je koppelingsstift langs de fietsenmaker gaan en dan zo'n kogeltje vragen, hebben ze wel :wink:


in belgie dus niet :( :P


Tsja....das rottig :P

Geplaatst: 04 aug 2009, 22:19
door Monky
Als ik pak 50-60 rijdt met brommer en ik moet remmen voor rood bevoorbeeld kan het zijn dat mijn motor blijft draaien in erg erg hoge toeren! en ik weet echt geen oplossing of hoe dit ook mogelijk is ?

Geplaatst: 04 aug 2009, 22:40
door Yamaha rd50m
Monky schreef:Als ik pak 50-60 rijdt met brommer en ik moet remmen voor rood bevoorbeeld kan het zijn dat mijn motor blijft draaien in erg erg hoge toeren! en ik weet echt geen oplossing of hoe dit ook mogelijk is ?


gaskabel die blijft hangen?

Geplaatst: 04 aug 2009, 22:49
door Monky
no idea! hoe kan ik da fixen?

Geplaatst: 04 aug 2009, 22:51
door Yamaha rd50m
Monky schreef:no idea! hoe kan ik da fixen?


gaskabel er efkes afdoen, wd40 inspuite en 50 keer heen en weer doortrekke zoda tem makkelijk terugkomt...

Geplaatst: 04 aug 2009, 22:52
door rise and shine
de kabel en je gas handvat smeren 8)

Geplaatst: 04 aug 2009, 23:02
door FS1SE
doet die dat alleen als je vo;gas bent geweest zoja denk ik dat je pen van je stationeer bout krom is en achter de gasschuif blijft hangen

Geplaatst: 04 aug 2009, 23:29
door Frederik
Twowheeler schreef:Hoe kan je zien of iets nog bij de Yamaha dealer te krijgen valt? Als het nog in de partslist staat ofzo?


De partsnummer op deze website invullen
http://www.cmsnl.com/searchparts_other.php?make=YA
Als ze het stuk nog wel hebben, is de kans heel groot dat het nog gewoon te krijgen is, als zij het niet hebben, is de kans heel klein, maar het kan (met veel geluk)
De prijzen die daar staan zijn zonder BTW, en zijn iets lager dan de prijzen die je bij een yamaha dealer gaat betalen (als je de BTW er bij telt)

pee67 schreef:Kan iemand mij vertellen wat het verschil is tussen beide gasschuiven?
Daarnaast, waar is de houder met schroefdraad voor en waar is die zonder schroefdraad voor?
http://good-times.webshots.com/photo/22 ... 3092lRkKPv][img]http://inlinethumb55.webshots.com/18614/2257642120102493092S425x425Q85.jpg


bij die met draad moet er nog een afstelschroef ingedraaid worden waarmee de speling op de gaskabel kan worden opgeheven

Vincent2 schreef:heb wat vraagskes over deze afbeelding:
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-OANXL46E.jpg
is nr 3 een Vulschijf Koppeling FS1 (http://www.jmpb.nl/store/index.php?act= ... ductId=152)

is nr 2 een Schijf Messing koppeling FS1 (http://www.jmpb.nl/store/index.php?act= ... ductId=149) en kan het zijn dat die niet op een nieuw type moet?

en bij mij is nr 12 precies deze: http://www.jmpb.nl/store/index.php?act= ... ductId=151 kan dit?

(ik heb een 1j6 '76, nieuw type)

nr 12 is een borgplaat voor de moer, zo een met lippen aan die je moet omplooien
maar ik denk nie da ik die op mijne fs1 wel hem zitte ?