Jeti schreef:Wist je dat druk in de trein, vooral met mensen met oranje kleren. Hopelijk valt het straks op de weg mee. Gelukkig ligt de tv verbinding eruit. Maar ja, helaas ook geen filmpje te zien dus (zoals afgelopen vrijdag). Dan maar via de flaptop. Marco, zoek jij een film uit?? Of gaan we met de broms op pad?
Ik heb ook al een boos mailtje gestuurd naar Telfort en het nieuwe tv kastje is al opgestuurd en we krijgen 1 maand vergoed.
Wist je dat mijn brommer staakt als hij in de buurt komt van paarden.
Heb het al 2x gehad. Ik reed achter een paard met kar (stapvoets) en mijn brommer begon precies luchtbellen door zijn uitlaat te fluiten :p Echt van "plof plof plof plof..." (harder dan normaal)
vandaag stond er een paard en kar voor onze garagepoort (overburen trouwden blijkbaar) en de laatste 4 meter wou hij niet meer, dan kreeg ik hem niet gestart liep 5 meter vooruit (van het paard weg) en hij startte perfect.
We hebben weer nog meer hamsters gekregen voor je.
Ik ga mijn ouders ambetant maken met die dingen door die zou overal op hun kamer te leggen, alsof dat ze omsingeld zijn! :p
Doet me denken aan een 1 april grap in het jongerencentrum : Ze hadden een spoor van kaasblokjes gemaakt, en als je dat volgde kwam je ergens waar alle computer muizen bij elkaar lagen