Yamaha gespot? Meld het hier!
-
- 7500km gereden
- Contacteer:
- Tombo
- 17500km gereden
Jeti schreef:Links op het dak: een DT tank
Helaas heeft iemand een paar jaar geleden al het fatsoenlijke yamaha brommer spul al opgekocht..
Dat hadden we je van tevoren ook wel kunnen verstellen :p
Maar Niels krijgt nog steeds 2 zijkapjes met deuk, waarvan ik er 1 zou kopen. Hoe zit het daar mee Niels

-
- Site Admin
Tombo schreef:Jeti schreef:Links op het dak: een DT tank
Helaas heeft iemand een paar jaar geleden al het fatsoenlijke yamaha brommer spul al opgekocht..
Dat hadden we je van tevoren ook wel kunnen verstellen :p
Maar Niels krijgt nog steeds 2 zijkapjes met deuk, waarvan ik er 1 zou kopen. Hoe zit het daar mee Niels![]()
Ja, die zou ik krijgen als hij klaar was met balansen in 2003 ofzo

Heb er daarna iedere keer als ik daar was naar gevraagd, maar hij moest elke keer nog beginnen met "opruimen"

- Jeti
- 17500km gereden
Heb vandaag in Ellecom een zwarte FS1 gespot. 2RU look qua tankstickers en zijkappen, maar volgens mij met kleiner luchtfilter, dus ouder. Mooi zwart, met witte stickers. En een jonge jongen erop met zwarte jas.
Reed weg bij een huis, zwaaide naar een man en reed richting Arnhem/Posbank.
Edit:
hij leek behoorlijk op die van Aad, 3e9? Uitlaat-zijkant heb ik niet gezien.
Edit:
-
- 2500km gereden
Nijmegen graafseweg 14:30 t.h.v. kolpingbuurt komt mij een blauwe 2ru tegemoet op t fietspad ik reed op mijn 378, met rammel en lage snelheid
ik was het schroefje van t kettingrandje verloren daardoor ratelde deze langs de ketting.
Dat 2 ru tje liep wel goed volgens mij
ik was het schroefje van t kettingrandje verloren daardoor ratelde deze langs de ketting.
Dat 2 ru tje liep wel goed volgens mij

Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.
-
- 7500km gereden
- Contacteer:
Jeti schreef:Heb vandaag in Ellecom een zwarte FS1 gespot. 2RU look qua tankstickers en zijkappen, maar volgens mij met kleiner luchtfilter, dus ouder. Mooi zwart, met witte stickers. En een jonge jongen erop met zwarte jas.
Edit:
Dat zegt dus echt helemaal niets, zal wel een rammelbak zijn geweest
-
- 500km gereden
-
- 7500km gereden
- Contacteer:
-
- 2500km gereden
Ach weet je we worden allemaal ouder, en bij mannen zeggen ze toch een rimpel meer is meer karakter toch
Maar het was denk ik toch wel uniek dat je hier in de omgeving een fs1 in het wild rond rijd.
2 weken terug ben ik dagelijks in het cwz ziekenhuis geweest, omdat het vrijwel onmogelijk is je auto daar kwijt te kunnen ging ik met de 378.
Dat heb ik geweten alsik weer weg wou was er steeds wel een oud fs1 rijder die zich ff op memory lane begaf, en begon te praten
over zijn fs1 tijd
Vaste punten waren toch steevast de mijne liep 85/90 en ja ik had ook veel chroom er op en ja alleen rammelde alles er af en met regen moest
je regelmatig lopen
Vandaag was ik ook ff bij ghunther ook daar was al bekent dat er de hele week een chrome fs1 bij t ziekenhuis had gestaan
Helaas werd ik er ook op gewezen dat er verschillende ook heel goed hadden gekeken hoe hij op slot stond
Eerlijk gezegt heb ik er lange tijd niet bij stil gestaan dat het niet altijd puur belangstelling is voor de fs1 als oude bromfiets, maar dat ook gekeken word
naar wat de onderdelen op zouden kunnen brengen.
Een plaatjestank is haast niet vast te schroeven op het frame, dat blijft dus een risico de zijkap met deuk ook een gewild artikel deze ga ik nu anders vast zetten helaas niet meer met de knop.
De brommer in zijn geheel verkopen als hij gestolen is zal niet gebeuren omdat het chromen frame uniek is, maar ik wil toch zeker niet van de dure oude onderdelen af.

Maar het was denk ik toch wel uniek dat je hier in de omgeving een fs1 in het wild rond rijd.
2 weken terug ben ik dagelijks in het cwz ziekenhuis geweest, omdat het vrijwel onmogelijk is je auto daar kwijt te kunnen ging ik met de 378.
Dat heb ik geweten alsik weer weg wou was er steeds wel een oud fs1 rijder die zich ff op memory lane begaf, en begon te praten
over zijn fs1 tijd

Vaste punten waren toch steevast de mijne liep 85/90 en ja ik had ook veel chroom er op en ja alleen rammelde alles er af en met regen moest
je regelmatig lopen

Vandaag was ik ook ff bij ghunther ook daar was al bekent dat er de hele week een chrome fs1 bij t ziekenhuis had gestaan

Helaas werd ik er ook op gewezen dat er verschillende ook heel goed hadden gekeken hoe hij op slot stond

Eerlijk gezegt heb ik er lange tijd niet bij stil gestaan dat het niet altijd puur belangstelling is voor de fs1 als oude bromfiets, maar dat ook gekeken word
naar wat de onderdelen op zouden kunnen brengen.
Een plaatjestank is haast niet vast te schroeven op het frame, dat blijft dus een risico de zijkap met deuk ook een gewild artikel deze ga ik nu anders vast zetten helaas niet meer met de knop.
De brommer in zijn geheel verkopen als hij gestolen is zal niet gebeuren omdat het chromen frame uniek is, maar ik wil toch zeker niet van de dure oude onderdelen af.
-
- 7500km gereden
- Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens
Eigenlijk toch te gek voor woorden dat dit moet hè.
Ik hou ook altijd m'n hart vast als ik m'n fizzy ergens onbewaakt moet neer zetten.
Zet hem echt altijd op stuurslot en hang er een zeer dikke (duur trouwens) ketting aan.
Behalve met tanken, dan houd ik hem in de gaten en gaat hij alleen op stuurslot.
Wel leuk wat je zegt idd, niet iedereen kijkt er met belangstelling aan. Sommige kijken meer door een financieel oogpunt.
Ik hou ook altijd m'n hart vast als ik m'n fizzy ergens onbewaakt moet neer zetten.
Zet hem echt altijd op stuurslot en hang er een zeer dikke (duur trouwens) ketting aan.
Behalve met tanken, dan houd ik hem in de gaten en gaat hij alleen op stuurslot.
Wel leuk wat je zegt idd, niet iedereen kijkt er met belangstelling aan. Sommige kijken meer door een financieel oogpunt.
-
- 2500km gereden
Dat is zeker te gek voor woorden maar dat was in de jaren 70 ook al hoor.
Ging je naar de bioscoop dan was de kans groot dat bij terugkomst de tank er af was of de zijkappen.
Maar goed ik zit nu te denken er een bij te gaan maken die gewoon goed loopt maar verder uit minder
mooie onderdelen opgebouwd is met een tank van na 73 die dan wel vastgeschroefd kan worden en ook de zijkappen
niet met knoppen maar met schroeven, helaas moet er dan ook een bovencontact op.
maar dan moet ik weer gaan sprokkelen zal dus wel ff duren
de fs1 en de 378 worden dan meer toetoch brommertjes
Ging je naar de bioscoop dan was de kans groot dat bij terugkomst de tank er af was of de zijkappen.
Maar goed ik zit nu te denken er een bij te gaan maken die gewoon goed loopt maar verder uit minder
mooie onderdelen opgebouwd is met een tank van na 73 die dan wel vastgeschroefd kan worden en ook de zijkappen
niet met knoppen maar met schroeven, helaas moet er dan ook een bovencontact op.
maar dan moet ik weer gaan sprokkelen zal dus wel ff duren

de fs1 en de 378 worden dan meer toetoch brommertjes