woers schreef:doe mij ook maar een 4 bak hoor ... Krijg zo een brommers met vitessen naar boven nooit terug in neutraal ... Stilvallen dan maar he ...
Bij "ons" op de motorcross, is alles 1-n-2-3-4-5-(6), dus ik ben redelijk geoefend in het in neutraal krijgen, maar het is even wennen om hem tussen 1 en 2 te krijgen... Dat moet ik wel toegeven...
woers schreef:doe mij ook maar een 4 bak hoor ... Krijg zo een brommers met vitessen naar boven nooit terug in neutraal ... Stilvallen dan maar he ...
Bij "ons" op de motorcross, is alles 1-n-2-3-4-5-(6), dus ik ben redelijk geoefend in het in neutraal krijgen, maar het is even wennen om hem tussen 1 en 2 te krijgen... Dat moet ik wel toegeven...
Dat moet je ook met gevoel doen......
en dat komt met de jaren
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst.
kan iemand mij vertellen hoelang de remleiding behoort te zijn
deze dus :
ga ze zelf laten maken en zeker niet voor de prijs van 23,25 euro zoals bij .....
ga er van uit dat ze rond de 5 euro moeten gaan kosten incl.
en wat is origineel aan deze dingen staat geen logo of nummer in de nippel of leiding ?
bajaboy schreef:kan iemand mij vertellen hoelang de remleiding behoort te zijn deze dus : ga ze zelf laten maken en zeker niet voor de prijs van 23,25 euro zoals bij ..... ga er van uit dat ze rond de 5 euro moeten gaan kosten incl.
en wat is origineel aan deze dingen staat geen logo of nummer in de nippel of leiding ?
Laat ze dan wel zilverkleurig maken Ik vraag me alleen af of er wel genoeg vraag naar zal zijn. Of is het voor eigen gebruik ?
Is bij een MZ 250 wel nodig.
Bij de (TS) 150's (zoals die van mij) niet.
En doe eens fotootje!
Ik heb trouwens nog onderdelen voor zo'n ding.. Moet de left over MZ onderdelen nog uitzoeken en sorteren. Heb je iets specifieks nodig?