mpro09 schreef:ja maar ik krijg hem er net niet in
Is dat een bocht van 50cc.nl? Meet de buitendiameter vna de bocht eens op, en de binnendiameter van de homoet? Binnendiameter van de homoet moet 32mm zijn. Je hebt toch wel gewoon een fs1 homoet besteld?
mpro09 schreef:ja maar ik krijg hem er net niet in
Is dat een bocht van 50cc.nl? Meet de buitendiameter vna de bocht eens op, en de binnendiameter van de homoet? Binnendiameter van de homoet moet 32mm zijn. Je hebt toch wel gewoon een fs1 homoet besteld?
ja die bocht is van 50cc en natuurlijk heb ik een fs1 homoet gekcht
alle bij 32 mm het scheelt maar heel weinig maar het wil net niet
Bewerk 'm anders met de slijptol (de bocht), dat 'ie net wel past.
Goed dat ik dat iig weet dat zo'n bocht niet past, ik wilde ooit ook nog eens zo'n bocht gaan kopen.
Straks nog wel ff vloeibare pakking eromheen doen en ff opletten of je bocht niet te ver in je homoet gaat. Hij moet er niet verder insteken als dat rechte stukje
Ohjah, nog een paar tips!
Verbuig je uitlaatsteun naar binnen, je kickstarter komt er wss nu tegenaan, daar krijg ej krassen van.
En pas op met je middenbok! Op een homoet zit geen middenbok rubber (die de standaard tegenhoud). Je middenbok komt tegen de uitlaat aan als je hem inklapt, hier krijg je ook grote diepe krassne (in het metaal zelf) van. Ik heb dit opgelost door een klein stukje aluminium hoekprofiel af te zagen, er een gaatje in te boren, en dat achter de uitlaatsteun te monteren. Zo klapt de standaard tegen het hoekprofieltje aan.
mpro09 schreef:bedankt dati sidd wel ff handig om te weten, kan gun gum ok want ik kan nu om een of andere reden me vloeibare pakking niet meer vinden
Euhm, gun gum wordt hard, dat is denk ik niet ideaal. Probeer het anders eerst zonder vloeibare pakking als hij er al vrij strak ingaat. Als het lekt kan je altijd nog vloeibare pakking kopen.
reddevil schreef:tombo jij heb die uitlaat toch ook ?