Wat zit je tegen vandaag 5
-
- Tombo is mijn testpiloot
pee67 schreef:ginofs1 schreef:pee67 schreef:Dat de CV ketel kapot is en ik het niet opgelost krijg
even rob bellen,
Hij doet et weer
wat was het.
gas rekening niet betaald?

moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- henkie22222
- 500km gereden
Dat ze op school iets nieuws hebben geïntroduceerd. Het heet magister en het zorgt er voor dat je ouders op de computer precies kunnen zien welke uren je te laat bent gekomen, afwezig bent geweest en wat je huiswerk en punten zijn.
Ik mag van geluk spreken dat ik de bief met inlogcodes op tijd heb kunnen onderscheppen
Ik mag van geluk spreken dat ik de bief met inlogcodes op tijd heb kunnen onderscheppen

-
- 10000km gereden
- Contacteer:
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
-
- 7500km gereden
- Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens
- Jeti
- 17500km gereden
Dat ik chagrijnig begin te worden na 2 dagen films kijken op bed met hoofdpijn, keelpijn, temperatuur wisselingen, duizelig, slap gevoel etc etc.
En daarnaast ga ik wat organisaties bombarderen (en ja, dit is een openbaar dreigement):
* rdw: je weet waarom
* uwv: voor hun zeik brieven en herinneringen. Ze dreigen nu m'n ww stop te zetten. (terwijl ik allang had doorgegeven dat ik dat niet meer hoefde omdat ik werk heb)
* Uitzendbureau #1: omdat ze me 4 weken geleden te weinig betaald hebben en het nog aan het "uitzoeken" zijn. Of ze denken dat ik van de actie gebruik heb gemaakt "4 dagen werken, 3 betaald krijgen". Nou, mooi niet.
* Uitzendbureau #2: omdat ze me al 3 weken laten wachten op salaris specificatie (die ik o.a. nodig had voor uwv gezeik) en me nu ook minder betalen dan de week ervoor terwijl ik zelfs had overgewerkt.
Nu weer terug naar bed. Stelletje snatsers overal.

En daarnaast ga ik wat organisaties bombarderen (en ja, dit is een openbaar dreigement):
* rdw: je weet waarom
* uwv: voor hun zeik brieven en herinneringen. Ze dreigen nu m'n ww stop te zetten. (terwijl ik allang had doorgegeven dat ik dat niet meer hoefde omdat ik werk heb)
* Uitzendbureau #1: omdat ze me 4 weken geleden te weinig betaald hebben en het nog aan het "uitzoeken" zijn. Of ze denken dat ik van de actie gebruik heb gemaakt "4 dagen werken, 3 betaald krijgen". Nou, mooi niet.
* Uitzendbureau #2: omdat ze me al 3 weken laten wachten op salaris specificatie (die ik o.a. nodig had voor uwv gezeik) en me nu ook minder betalen dan de week ervoor terwijl ik zelfs had overgewerkt.
Nu weer terug naar bed. Stelletje snatsers overal.

-
- 10000km gereden
- Contacteer:
-
- 5000km gereden
-
- 1250km gereden
-
- Site Admin
Jeti schreef:* Uitzendbureau #1: omdat ze me 4 weken geleden te weinig betaald hebben en het nog aan het "uitzoeken" zijn. Of ze denken dat ik van de actie gebruik heb gemaakt "4 dagen werken, 3 betaald krijgen". Nou, mooi niet.
Lesson learned: niet voor uitzendbureau's werken