fs1willem schreef:Op de beurs : rubber voor langs de randen van de zijkappen... imi-dx voorspatbord voor de 2F2... patatje met en een paar bakken koffie...
Jeti schreef:@ willem Oh zie het net, maar we hebben elkaar gemist. Was je er pas laat? Ik was om 11.30 ofzo alweer pleite.
ginofs1 schreef:geen honda ontstekingen ?
Nope..
Om 11.30 draaide ik me nog een paar keer om... was er tegen 14.00 pas. Wel leuk om eens zo'n beurs te bezoeken. Hoop verschillende mensen op zoek naar net dat ene onderdeeltje. Ik zocht eigenlijk een (paar) spiegel(s), maar kon die niet vinden. Was inderdaad weinig Yamaha-spul, maar toch nog leuk spatbordje en rubber op de kop getikt.
hahha dat spatbord heeft marco en ik zelf ook denk ik in de hand gehad .
maar idd weinig yamaha ,maar dat is op elke beurs geloof ik.
en ja gino een dafje ja zou kunnen maar ja past geen groot gezin in .(heb 3 jongens van 60 tot 110 kilo)
past zo moeilijk op dat achter bankje .
me auto is al te klein als al die aanhang ook nog mee zou willen
Mocht ik toch nog eens iets met die 2F2 gaan doen dan heb ik zo'n spatbordje toch nodig en ik vond € 25 niet te veel geld .
Nog wel een drietal 39-tandsachtertandwielen zien liggen waarvan ik vermoedde dat het voor Yamaha was, maar waarvan de eigenaar het ook niet met zekerheid kon zeggen. Dus maar zo gelaten. Bovendien heeft ie een brommermuseum in Berkhout, dus lekker dichtbij.
Ook nog even gesproken met het echtpaar Pelders over een goedkeuringssticker voor mijn FS1-P. Nog even een mailtje sturen voor de bestelling, want die hadden ze wel, maar niet mee .