Kleur of model van de tank heeft weinig te maken met de gemonteerde draadboom . Ik kan een 1J5-tank op mijn FS1-P monteren zonder dat er aan de bedrading iets verandert . Dus ik begrijp eigenlijk niet waarom er gevraagd wordt naar de kleur en het model van de tank, terwijl het feitelijk om een bedradingsschema gaat...
Dat klopt, Willem, tank heeft niets met een kabelboom te maken. Ik was alleen even nieuwsgierig wat er met 599 frans type bedoelt werd, qua uitvoering welteverstaan. In het frame nummerlijst staat `75/`76. Dat type ken ik niet, misschien jij wel?
marco schreef:Een beunconstructie bedenken voor het versleten gaspedaal van jet d'r bus.
Bijvoorbeeld een ijzerdraadje door het dashbord en daaraan een trekknop (handbediening)is dat wat?
Daar dacht ik idd ook aan. Maar is nu op een redelijk 'echte manier' gelukt. Maar gaat niet nog eens 150.000 km mee. Tandjes zijn redelijk versleten (lees: weg) Gehele gasbereik is nu wel weer met het pedaal te bedienen.
Piet den Breejen schreef:Dat klopt, Willem, tank heeft niets met een kabelboom te maken. Ik was alleen even nieuwsgierig wat er met 599 frans type bedoelt werd, qua uitvoering welteverstaan. In het frame nummerlijst staat `75/`76. Dat type ken ik niet, misschien jij wel?
marco schreef:Een beunconstructie bedenken voor het versleten gaspedaal van jet d'r bus.
Bijvoorbeeld een ijzerdraadje door het dashbord en daaraan een trekknop (handbediening)is dat wat?
Daar dacht ik idd ook aan. Maar is nu op een redelijk 'echte manier' gelukt. Maar gaat niet nog eens 150.000 km mee. Tandjes zijn redelijk versleten (lees: weg) Gehele gasbereik is nu wel weer met het pedaal te bedienen.