Pagina 63 van 100
					
				
				Geplaatst: 27 okt 2007, 18:22
				door mpro09
				geen water, met benzine, alles ff spoelen en door blazen vlotter, naald en bak
			 
			
					
				
				Geplaatst: 27 okt 2007, 18:38
				door occ1s
				oki.. trouwens. hij doet t al weer goed. maar ik ga m nog wel ff alles goed doorblazen, omdat ik het niet nog een keer wil hebben xD
			 
			
					
				
				Geplaatst: 28 okt 2007, 19:50
				door nick_janssen3
				ik heb een vraagje is het frame van een fs1 5a3-sheriff
hetzelfde als elk ander frame 
groet
nick
			 
			
					
				
				Geplaatst: 28 okt 2007, 20:16
				door Martijn
				ik dacht grotendeels wel! Weet t niet zeker.
			 
			
					
				
				Geplaatst: 28 okt 2007, 21:05
				door Jelle
				dacht het ook
			 
			
					
				drukveren afstellen
				Geplaatst: 28 okt 2007, 21:10
				door pee67
				Wie kan mij vertellen hoever ik de schroef met drukveer in de drukplaat moet draaien?
Moet er een bepaalde afemting veerrek overblijven? En zoja? Hoeveel? Of moet ik de schroef aandraaien tot die niet verder kan?
M.v.gr. Peter
			 
			
					
				
				Geplaatst: 28 okt 2007, 21:10
				door Niels
				De achterkant is volgens mij anders en ik geloof dat er ook iets was met de hoek van het balhoofd, maar ik weet het niet zeker  

 
			 
			
					
				Re: drukveren afstellen
				Geplaatst: 28 okt 2007, 23:33
				door jeroenvans
				pee67 schreef:Wie kan mij vertellen hoever ik de schroef met drukveer in de drukplaat moet draaien?
Moet er een bepaalde afemting veerrek overblijven? En zoja? Hoeveel? Of moet ik de schroef aandraaien tot die niet verder kan?
M.v.gr. Peter
draaien tot je niet meer durft 
  
 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 28 okt 2007, 23:37
				door mpro09
				in de koppeling?
tot ie niet meer verder kan(dacht ik) en dan niet te strak natuurlijk
ik deed het altijd met de schroefmachine en dan op stnadje 2 of 3 ofzo
			 
			
					
				
				Geplaatst: 29 okt 2007, 05:43
				door pee67
				Dat is in ieder geval duidelijk  

 , had eerst gedacht dat ze niet helemaal "aan"gedraaid mochten worden omdat dat wellicht de platen niet uiteengedrukt konden worden tijdens het ontkoppelen/koppelen
Dus gewoon aandraaien en een halve slag voor krak stoppen  
  
 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 29 okt 2007, 12:32
				door mpro09
				jah 

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 29 okt 2007, 12:41
				door YamaSam
				sheriffkader verschilt op een hele hoop punten hoor..
de knik halverwege (waar het frame begint waarover de tank komt) is veel harder,
waardoor het balhoofd ook achteroverkomt, en je die zeeg krijgt,
achteraan  zijn beugeltjes opgelast, bevestiging van het spatbord is ook anders,...
			 
			
					
				
				Geplaatst: 29 okt 2007, 17:16
				door harmen251
				zijkapjes passen ook niet
			 
			
					
				
				Geplaatst: 29 okt 2007, 17:19
				door jeroenvans
				frame is gewoon anders...
			 
			
					
				
				Geplaatst: 29 okt 2007, 17:22
				door nick_janssen3
				okey bedankt ik had even een hersenspinsel van een gewone fs1 om toveren in een sheriff omdat ik niet zoveel sheriffs tegenkom met kenteken en opknapstaat (dus voor een leuk prijsje 

 )