Mijn z1 (eigenlijk 1z) liep totaal niet goed dus heb ik mijn oude imitatie aangepaste f5b met aangepaste spoelers en uitlaat poort, heeft veel torque vanaf onderin naar boven in, alleen doet hij het onderin nog niet helemaal lekker, gok dat het de ontsteking is die iets te laat staat.
EDIT: want mijn htc desire maakt nogal rare woorden van dingen met automatische tekst xD
Laatst gewijzigd door Triforce op 31 jan 2011, 18:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb hem nu ongeveer nu 400km in gebruik na de laatste revisie, dus nieuwe krukas en lagers en stalen koppelingskorf (heb nog wel een paar allu korfen als die echt beter zijn dan de stalen), schijf zit er al zo'n 3000km in en (dat is een aangepaste snelle schijf, opent iets eerder en sluit wat later).
Twowheeler schreef:Weet je zeker dat die schijf goed is dan? heb je hem zelf aangepast?
Ja, ik heb hem zelf aangepast als experiment, de schijf staat goed alleen heeft hij andere openings tijden, zit bijna tegen de 175 graden aan gok ik (is alweer 2 jaar terug dat ik mijn schijfblok voor het laatst had gebruikt tot eind vorig jaar).
Ik ga maar snel de andere schijf er in stoppen denk ik, die lijkt op de aangepaste van Nix.
heb dat al gedaan maar helpt niets, dacht dat het aan het host file lag (die was veranderd voor photoshop) maar als ik die nakijk staat messenger daar helemaal niet in en hoort dus niks uit te maken
heb dat al gedaan maar helpt niets, dacht dat het aan het host file lag (die was veranderd voor photoshop) maar als ik die nakijk staat messenger daar helemaal niet in en hoort dus niks uit te maken
Aan je host file ligt het niet, hier werkt msn nog prima ook na het veranderen van de hostfile voor photoshop