Ja, met de Ford. Ben te goed van vertrouwen geweest. De onderkant is één groot bak- en braadwerk. Hij rijdt er niet minder om (motorisch is hij prima) en er zijn meer dingen geweest die voor me verzwegen zijn bij de aanschaf.
En bijv dat ze in die van mij een diesel teller met meer km in hebben gedaan om de diesel auto te saboteren vind ik ook niet zo netjes.
Etc etc etc.
En voor woon-werk verkeer is hij gewoon wat minder geschikt, voor spullenvervoer ideaal. Maar daar heb ik de bus weer voor.
jet is da die auto waar ze toen in denbosch hadden geprobeert in te breken? en gefaald hadden en toen ik de deur open wou doen de deurklinkt dingers eraf trok?
Fyer schreef:jet is da die auto waar ze toen in denbosch hadden geprobeert in te breken? en gefaald hadden en toen ik de deur open wou doen de deurklinkt dingers eraf trok?
Haha nee dat was mijn oude golf (type 2). Die was afgeschreven (teveel reparatiekosten, remmen/banden/uitlaat/versnellingsbak etc) en heb hem toen geruild voor een Ford Courier bestelauto. En sinds vandaag dus een "nieuwe" Golf. Ben zo tevreden geweest over Golf, 3 jaar mee gereden, dus ben blij dat ik er weer een terug heb.
Trouwens...Die golf cabrio waar ik het overtlaatst over had...
Vragen ze €3000 voor...heeft wel net een nieuwe kap en is wel in perfecte staat...
Maar €3000 is wel veel...aangezien ik zelf maar 1/3 daarvan heb + hij heeft 110pk...dus niet goedkoop om te verzekeren voor een beginnend chauffeur...
Die zal het dus niet worden
jensje36 schreef:Trouwens...Die golf cabrio waar ik het overtlaatst over had... Vragen ze €3000 voor...heeft wel net een nieuwe kap en is wel in perfecte staat... Maar €3000 is wel veel...aangezien ik zelf maar 1/3 daarvan heb + hij heeft 110pk...dus niet goedkoop om te verzekeren voor een beginnend chauffeur... Die zal het dus niet worden
jensje36 schreef:Trouwens...Die golf cabrio waar ik het overtlaatst over had... Vragen ze €3000 voor...heeft wel net een nieuwe kap en is wel in perfecte staat... Maar €3000 is wel veel...aangezien ik zelf maar 1/3 daarvan heb + hij heeft 110pk...dus niet goedkoop om te verzekeren voor een beginnend chauffeur... Die zal het dus niet worden
Volgens mij is dat niet heel verkeerd voor zo'n auto van een oud vrouwtje.
Maar beter als eerste auto gewoon een lekkere ragbak
Volgens mij is dat niet heel verkeerd voor zo'n auto van een oud vrouwtje. Maar beter als eerste auto gewoon een lekkere ragbak
ja ik zag het wel echt zitten...
Maar dat geld haal je niet zomaar uit het niets spijtig genoeg Of ik moest men kreidler verkopen...dan had ik al een deel...maarja