jensje36 schreef:Dat dit gisteren voor de schoolpoort stond:
Lotus Elise

Jeti schreef:NIX schreef:Jeti schreef:Arnoute schreef:onlangs een bod gedaan op een suzuki AC, hij antwoorde mij dat hij een bod had van 600 euro, ik zeg ok dat heb ik niet
en wat ik nu belachelijk vind is dat zijn frank valt dat die brommer wel wat waard is, dus hij verbreekt ook die deal met die ander,
zet de brommer er opnieuw op voor veel meer....
vind ik gewoon belachelijk......
Dat gebeurt echt vaak.. Beetje jammer voor de hobbyisten.
Aan de andere kant vind ik het nog meer jammer dat mensen hem goedkoop verkopen, en iemand anders hem er 3x zo duur op zet om eraan te verdienen. Dan liever de originele eigenaar (ik weet dat jij dat niet doet, is in het algemeen).
Zo'n ding moet je meteen ophalen, voor de verkoper zich kan bedenken. Afspreken en dan dagen wachten kan alleen bij mensen die betrouwbaar en eerlijk zijn. En die zijn nou eenmaal dun gezaaid. Lijkt me dat dat inmiddels duidelijk is.
Ik bel dan meestal, of mail dat ik hem vandaag of morgen ophaal. Maar ik zit niet elke seconde van de dag op internet op zoek naar koopjes, dus de koopjesjagers zijn me meestal voor. Zit sowieso een stuk minder op marktplaats e.d. te snuffelen, scheelt een hoop in de portomonnix.
Maar het komt inderdaad regelmatig voor dat mensen zeggen dat ze de biedingen af willen wachten, of dat ze hem eerst nog een keer willen adverteren in de juiste rubriekDan haak ik meestal af.
Camiel schreef:haha lolHebje pluspuntjes verdient
![]()
??